خبرگزاری کار ایران

بهاروند: سازمان لیگ با تیم ملی همکاری می‌کند

سرپرست جدید سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: زحمات فوتبال ایران بر دوش باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال است و همه ما هم در خدمت تیم ملی هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند در مراسم معارفه خود اظهار داشت: آقای علی کاظمی استاد من است و من خودم را شاگرد ایشان می‌دانم. همه بخش‌های فوتبال را تجربه کرده‌ام. بازیکن بوده‌ام، تیمداری کرده‌ام و مدیرباشگاه و رئیس هیات فوتبال و عضو هیأت رئیسه فدراسیون بوده‌ام و اکنون هم در سازمان لیگ خدمتگزار فوتبال هستم. من از خانواده فوتبالم. ضمن اینکه باید بگویم نعمت امنیت را باید قدر بدانیم. آرامش و امنیت کشور ما مرهون شهدا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است. اکنون در این آرامش مسابقات فوتبال به بهترین شکل برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فوتبال با سایر رشته‌های ورزشی متفاوت است و مخاطبان زیادی دارد و برای برگزاری مسابقه فوتبال افراد زیادی تلاش می‌کنند. زحمات فوتبال ایران بر دوش باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال است و همه ما هم در خدمت تیم ملی هستیم. سازمان لیگ همچون گذشته در خدمت تیم ملی خواهد بود و امیدوارم تیم ملی بازهم به جام جهانی  صعود کند. آقایان تاج و کفاشیان زحمات زیادی کشیده اند. تلاش می‌کنم در سازمان لیگ ضمن حفظ دستاوردهای گذشته این سازمان همچنان پیشرو باشد و بتواند اقدام‌های مثبت و موثری برای فوتبال باشگاهی انجام بدهد.

کد خبر : ۴۲۴۴۷۰