خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: کی‌روش مربی باهوشی است/ امیدوارم مقتدرانه به جام جهانی صعود کنیم

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از عملکرد کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال ابراز رضایت کرد و نتایج به دست آمده را امیدوار کننده دانست.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان درباره شرایط فوتبال ایران گفت: یکی مسائل مربوط به مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال است تا تیم ملی صعود مقتدرانه داشته باشد. خوشبختانه تیم ملی در 4 بازی اخیر نتایج خوبی داشته و من امیدوارم این دوره صعود خوبی داشته باشیم و تیمی را درست کنیم تا در جام جهانی 2018 نتایج بهتری داشته باشد.

وی درباره کی‌روش، اظهار داشت: نتایج و عملکرد او موفقیت‌آمیز بوده و کی‌روش مربی باهوش و باتجربه‌ای است. تا الان هم نتایج خوبی داشته و امیدواریم به همین ترتیب ادامه پیدا کند تا هم در مقدماتی دستاورد خوبی داشته باشیم و هم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه مهمترین برنامه‌های شما چیست، خاطرنشان کرد: اینکه در نخستین روز چه کاری می‌کنیم که ورزش کشور متحول می‌شود حرف کارشناسی نیست. ما مشکلات مختلفی داریم؛ اصلاح ساختار و همچنین رویکردهایی که باید در بخش جوانان و ورزش داشته باشیم. امیدوارم امور جاری را دنبال کرده و برنامه‌های دیگر را برای مسابقات پیش رو فراهم کنیم. هم اینکه فوتبال از مسابقات مقدماتی سربلند بیرون بیاید و به جام جهانی صعود کند. برنامه‌ریزی جدی خواهیم داشت تا در المپیک حضور خوبی داشته باشیم.

 

کد خبر : ۴۲۴۲۶۸