خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

فراکسیون امید به سلطانی‌فر رای مثبت می‌دهد/ او جایگاه خوبی بین نمایندگان مجلس دارد

نماینده مردم تهران در مجلس دهم معتقد است که سلطانی‌فر جایگاه بسیار خوبی در بین نمایندگان مجلس دارد.

محمدرضا بادامچی، نماینده مردم تهران در مجلس دهم در خصوص حمایت فراکسیون امید از مسعود سلطانی‌فر گفت: سه کارگروه برای بررسی شایستگی‌ها، توانایی‌های مدیریتی و سوابق اجرایی وزرای پیشنهادی تشکیل شده بود که خوشبختانه این کارگروه‌ها نظرات خوب و مثبتی درباره وزای پیشنهادی بیان کردند. بنا شد که اعضای فراکسیون امید به وزرای پیشنهادی رای بدهند و باقی نمایندگان را برای رای به آنها ترغیب کنند.

وی افزود: Hقای سلطانی‌فر نیز شرایط بسیار خوبی در مجلس دارد و اصولگرایان مجلس نیز نظر مثبتی نسبت به او دارند. ما در فراکسیون امید برنامه‌های ایشان را بررسی کردیم و انصافا او برنامه جامع و کاملی برای اداره ورزش ارائه کرده است.  با این توضیحات می‌توان گفت سلطانی‌فر جایگاه بسیار خوبی در بین همه‌ نمایندگان مجلس، اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب دارد.

بادامچی تاکید کرد: رزومه ایشان نیز بسیار کامل و عملکرد او در سازمان میراث فرهنگی و سابقه مدریتی او در استانداری‌ها بسیار ارزنده بود. اعضای فراکسیون امید این رزومه و برنامه‌های او را مورد تحلیل قرار دادند که به امید خدا با یک رای استثنایی از سلطانی‌فر و باقی وزرای پیشنهادی  در صحن علنی مجلس استقبال می‌کنیم.

 

کد خبر : ۴۲۴۱۰۹