خبرگزاری کار ایران

میثاقیان: دیگر به برج میلاد نمی‌روم

نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های بادران و سایپا در جام حذفی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های بادران و سایپا در جام جذفی برگزار شد.

در این نشست اکبر میثاقیان، سرمربی تیم بادران گفت:  سایپا  تیم خوبی است و سازماندهی و مربی خوبی دارد، به نظرم این تیم حقش نیست که در پایین جدول حضور داشته باشد و باید حداقل پنجم یا ششم باشد. تیم ما هم این روزها متحد و همدل است و نسبت به قبل فرق کرده تلاش‌مان را خواهیم کرد که بازی خوبی را انجام دهیم.

وی افزود:  بازی فوتبال است و هر کس بهتر بازی کند برنده خواهد شد. سایپا هم تیم قابل احترامی است ولی بازیکنان ما هم با انگیزه هستند و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم، اگر هم برنده شدیم چه بهتر.

میثاقیان هدف اصلی تیمش را صعود به لیگ برتر عنوان کرد و گفت:با توجه به اینکه تیم نوپا بود کار کردن در این تیم برای من سخت بود و اوایل نتایج خوبی نگرفته بودیم اما الان شرایط بهتر شده است، باز هم تاکید می‌کنم هدف اول ما این است که به لیگ برتر صعود کنیم اما فلسفه باشگاه و مالکان این است که در جام حذفی هم باشیم و پر قدرت و پرزور شرکت کرده و موفق باشیم.

میثاقیان در مورد اینکه در گذشته شوخی‌های زیادی در فوتبال می‌کرد و صحبت از رفتن به برج میلاد کرده بود، افزود: دیگر از شور و شوق افتاده‌ایم آخرین باری که به برج میلاد رفتم به همراه همسرم رفتم و خیلی ترسیدم و دیگر به این برج نمی‌روم، سن‌مان بالا رفته و فشار روی ما زیاد است.

سرمربی تیم فوتبال بادران خاطرنشان کرد: گوآردیولا  6 بازی با منچسترسیتی نباخته بود اما دیدید که با یک باخت چه کار کردند. من گوآردیولا نیستم اما توقعم از من این است که موفق باشم. امسال هم به تیم خودم ایمان دارم.

وی در پایان گفت: بعد از چند سال برای کار کردن به تهران آمدم و آن هم به خاطر جذابیت تهران است، در شهرستان با یک سوت همه جمع می‌شوند اما در تهران کار کردن سخت است.

 

 

 

کد خبر : ۴۲۴۰۱۶