خبرگزاری کار ایران

جام حذفی ایران

استقلال بدون امید مقابل مس کرمان/ قلعه‌نویی و مایلی‌کهن به هم رسیدند

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال فردا با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش  خبرنگار ورزشی ایلنا، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال فردا با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود. در این مرحله از رقابت‌ها یک بازی برگزار شده است که در آن شهرداری تبریز با یک گل از سد شهرداری فومن گذشت.

اولین بازی فردا ببین دو تیم ماشین‌سازی تبریز و خونه به خونه بابل انجام می‌شود. این بازی از این نظر قابل توجه است که ماشین‌سازی در لیگ برتر قعرنشین است اما خونه به خونه شرایط خوبی در لیگ یک دارد و با سپیدرود رشت در رقابت برای صدرنشینی است. این بازی ساعت 14 برگزار می‌شود.

دیگر بازی جام حذفی دیدار حساس دو تیم ملوان و تراکتورسازی تبریز است. جدالی بین امیر قلعه‌نویی و مایلی‌کهن. این دو در طول دوران مربیگری‌شان رابطه‌ چندان دوستانه‌ای با یکدیگر نداشته‌اند. چه زمانی که مایلی‌کهن روی نیمکت تیم ملی می‌نشست و علیه قلعه‌نویی بیانیه صادر می‌کرد و چه زمانی که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بود و با انتقادهای مایلی‌کهن مواجه می‌شد و البته از خجالت وی درمی‌آمد. به نظر می‌رسد این دو مربی هیچ وقت مرام و مسلک یکدیگر را قبول نداشته‌اند. دیدار دو تیم تراکتورسازی و ملوان ساعت 14 برگزار می‌شود.  

دیگر دیدار جام‌حذفی بین دو تیم قشقایی شیراز و آینده‌سازان برق برگزار می‌شود. قشقایی شگفتی بزرگی را رقم زد و در مرحله اول توانست پرسپولیس را شکست دهد. این دیدار ساعت 14 آغاز می‌شود.

دو تیم نفت امیدیه و شهرداری ماهشهر که از لیگ دو به این مرحله از رقابت‌ها رسیده‌اند از ساعت ۱۴:۳۰ رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

یکی از مهم‌ترین بازی‌های این مرحله بین دو تیم استقلال تهران و مس کرمان برگزار می‌شود. استقلال که در چند هفته اخیر لیگ نتایج خوبی کسب کرده است امیدوار است این روند را در جام‌حذفی هم ادامه دهد. استقلالی‌ها در مرحله اول جام‌حذفی ملوان نوین را شکست دادند. منصوریان قطعا با تمام قوا مقابل این تیم کرمانی قرار می‌گیرد تا به سرنوشت پرسپولیس دچار نشود. ضمن اینکه استقلال امید ابراهیمی را به دلیل فوت پدرش در اختیار ندارد.  این دیدار ساعت 16:‌35 برگزار می‌شود.

سایپا هم که این روزها حال و روز خوشی در لیگ برتر ندارد، از ساعت ۱۵ به مصاف بادران تهران می‌رود.

برنامه کامل مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۰ آبان

سایپا – بادران تهران، ساعت ۱۵

استقلال – مس کرمان، ساعت ۱۶:۳۵

ماشین‌سازی تبریز – خونه به خونه بابل، ساعت ۱۴

نفت امیدیه – شهرداری ماهشهر، ساعت ۱۴:۳۰

قشقایی شیراز – آینده‌سازان برق جدید شیراز، ساعت ۱۴

ملوان بندرانزلی – تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۴

چهارشنبه ۱۲ آبان

پیکان – آلومینیوم اراک، ساعت ۱۵:۳۰

پنجشنبه ۱۳ آبان

نساجی مازندران – نفت تهران، ساعت ۱۳

صبای قم – شهرداری گروس بیجار، ساعت ۱۴

اکسین البرز – ذوب آهن اصفهان، ساعت ۱۵:۳۰

فولاد یزد – فولاد خوزستان، ساعت ۱۴

جمعه ۱۴ آبان

نفت و گاز گچساران – راه آهن تهران، ساعت ۱۴

گسترش فولاد تبریز – مس رفنسجان، ساعت ۱۴

سپاهان اصفهان – پارس جنوبی، ساعت ۱۵

نفت مسجد سلیمان – پدیده مشهد، ساعت ۱۵

 

کد خبر : ۴۲۳۹۳۹