خبرگزاری کار ایران

برانکو: آبادانی‌ها استقلال را شکست دادند و ما کار سختی با آن‌ها داریم/ نقل و انتقالات به رسانه ها ارتباطی ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما با تیمی بازی خواهیم داشت که پدیده این فصل لیگ بوده است.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ما با تیمی بازی خواهیم داشت که پدیده این فصل لیگ بوده است و در رده چهارم جدول جای دارد. این تیم موفق شده است تیم‌های بزرگی را شکست دهد. آنها موفق شدند استقلال را هم شکست دهند و این نشان می‌دهد که چه بازی سختی در انتظار ماست.

وی افزود: این تیم خوب کار می‌کند و تهاجمی هستند. آنها ضدحمله‌های خوبی می‌زنند و دومین تیمی که بیشترین گل را زده آنها هستند. چیزى که به من خوش بینى مى دهد بازیکنانم هستند که با انگیزه و شوق بالا کار کرده اند و انتظارم این است که همیشه این قدر خوب باشند.

برانکو درباره وضعیت علیرضا بیرانوند گفت:‌ بیرانوند را با توجه به مصدومیتى که دارد در اختیار نداریم و او حدود ٤ هفته از میادین دور خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ترکیب تیمش گفت: در بازى قبل ارنجى را انتخاب کردم که به نظرم خوب بود. امید هم در آن بازى حضور داشت و متاسفانه دچار مصدومیت شد اما انتظار داریم در کنار ما حضور داشته باشد.

وی درباره ساسان انصاری که به پرسپولیس پیوسته بود اما به فولاد برگشت و خوش درخشید گفت: در مورد ساسان انصارى، بهترین بازیکن فولاد بود که پیش ما آمد و اجازه دادیم که برود چون یکسری مشکلات شخصی داشت و مایل بود برود. و ما می‌دانستیم که با اینکه او را از دست می‌دهیم اما شاید برای باشگاه خوب نباشد.

وى همچنین درباره تعطیلات لیگ گفت: تعطیلات خوب نیست.مثلا مهدی طارمی تا الان 30 تمرین انجام داده و شاید یک ماه با ما کار کرده باشد اما با تیم ملی سه ماه کار کرده است یا رامین رضاییان که 15 تمرین با ما کرد اما  سه ماه با تیم ملی بوده است و این مسأله برای تماشاگران یا تیم‌ها خوب نیست.

برانکو در مورد اینکه برخی از بازیکنان را نمی‌خواهد و قصد جدایی برخی بازیکنان مطرح شده و آیا این موضوع صحت دارد، گفت: این یک موضوعی است که هیچ ارتباطی به رسانه‌ها ندارد. این موضوع مسائل داخلی باشگاه است

 

 

کد خبر : ۴۲۳۱۱۱