خبرگزاری کار ایران

داور بازی با فولاد به اشتباه قلعه‌نویی را اخراج کرد

شفیعی:‌ باید خودمان را با وقفه‌های لیگ وفق دهیم

بازیکن تراکتورسازی معتقد است داور بازی این تیم مقابل فولاد، به اشتباه قلعه‌نویی را اخراج کرده است.

خالد شفیعی، بازیکن تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: در بازی با فولاد تمام تلاشمان را انجام دادیم و از ابتدای بازی به دنبال سه امتیاز بودیم. با جدیت 90 دقیقه تلاش کردیم  و به اعتقاد من بازی در اختیار ما بود. با اشتباهاتی که خودمان داشتیم گل خوردیم و بازی مساوی شد.

او در مورد دیدار هفته دهم این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: من یک سال در باشگاه گسترش فولاد بازی کردم. گسترش فولاد تبریز باشگاه نمونه‌ای در لیگ ایران است. مطمئنا ما به دنبال سه امتیاز بازی با گسترش هستیم و با تمام توان مقابل این تیم بازی می‌کنیم.

بازیکن تراکتورسازی در مورد محرومیت قلعه‌نویی گفت: حضور قلعه‌نویی روی نیمکت قطعا روی بازیکنان تاثیرگذار است. متاسفانه داور بازی با فولاد به اشتباه قلعه‌نویی را اخراج کرد. امیدوارم بتوانیم با کسب سه امتیاز بازی باعث دلگرمی قلعه‌نویی شویم.

شفیعی در مورد اینکه لیگ‌ برتر بعد از بازی‌های هفته دهم یک ماه تعطیل می‌شود،‌ گفت: قطعا این وقفه‌ها برای هیچ تیمی لیگ برتری خوب نیست. روند نتیجه‌گیری تیم‌هایی که رو به رشد هستند قطع می‌شود اما تیم ملی ارجحیت دارد و ما هم باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : ۴۲۲۷۰۱