خبرگزاری کار ایران

بازی کردن یا بازی نکردن رامین رضاییان؛ مورد عجیب محمود خوردبین!

یکی از چالش‌هایی که برانکو با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کند بحث دخالت‌های بیرونی در مسائل فنی تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از چالش‌هایی که همیشه سرمربی‌های سرخابی باید با آن دست‌ و پنجه نرم کنند بحث دخالت‌های بیرونی در مسائل فنی تیم است. مسائلی که به جز سرمربی هیچ شخص دیگری نمی‌تواند در خصوص آن‌ها اظهار نظر کند.

مسائلی مثل انتخاب ترکیب تیم، چیدن ارنج تیم و یا حتی جذب بازیکنان مسائلی هستند که حتی مدیرعامل هم نمی‌تواند درباره آن‌ها اعمال نظر کند و یا حتی با مصاحبه‌ها و اظهار نظرهایی که درباره این موضوعات می‌کند برای تیم حاشیه درست کند و تمرکز سرمربی را برهم بزند.

اما از ابتدای فصل تا کنون، بارها و بارها، بسیاری از افراد که خارج از کادرفنی و مربیان تیم هستند با این دخالت‌ها، تمرکز سرمربی کروات پرسپولیس را بر هم زده‌اند. به عنوان مثال در جذب رامین رضاییان، برانکو بارها گفت که این بازیکن را نمی‌خواهد اما با اصرار غیرمسئولانه بعضی افراد، وی مجبور به کنار آمدن با این بازیکن شد.

یا پس از آن عده‌ای دیگر از داخل باشگاه، استفاده برانکو از ربیع‌خواه، در ترکیب ثابت این تیم را اشتباه می‌دانستند و طی مصاحبه‌هایی برای این بازیکن و سرمربی حاشیه ساختند. 

پس از اینکه مهدی طارمی گفته بود: "دیگر وقت آن رسیده که رامین رضاییان فیکس بازی کند" حالا محمود خوردبین، به جای برخورد با طارمی به دلیل این اظهار نظر غیر مسئولانه، خودش هم آب به آسیاب این حاشیه‌سازی‌ها می‌ریزد و می‌گوید:‌ رضاییان باز هم بازی می‌کند و به میدان می‌رود! این مصاحبه خوردبین یعنی دخالت در کار برانکو. کسی که تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی بازی می‌کند و به میدان می‌رود تنها سرمربی این تیم است نه شخص دیگری.

البته این نخستین بار نیست که خوردبین چنین مصاحبه‌هایی می‌کند. از او که در حال حاضر از هر کسی در باشگاه پرسپولیس سابقه بیشتری دارد توقع بیشتری می‌رود. وی بارها و بارها به جای اینکه آرامش را برای برانکو فراهم کند، با اظهار نظرهایش که البته ممکن است از روی قصد و غرضی هم نباشد، تمرکز را از برانکو می‌گیرد.

البته این حواشی همواره در بین سرخابی‌ها وجود داشته است و هرکس به نحوی آرامش مربی را می‌گیرد. پس از اینکه یک مربی در این حاشیه‌هایی که برایش ساخته‌ می‌شود نمی‌تواند تیم را به سطح دلخواه خود برساند و نتیجه بگیرد، همه لب به انتقاد علیه مربی باز می‌کنند و کمتر کسی به این حاشیه‌ها می‌پردازد!

 

کد خبر : ۴۲۲۶۹۸