خبرگزاری کار ایران

منصوریان تمامی اعضای تیم استقلال را ممنوع‌المصاحبه کرد

سرمربی تیم استقلال اعلام کرد تمامی عوامل این تیم اعم از بازیکنان، کادر فنی و کادر پزشکی حق گفت‌و‌گو با رسانه‌های مختلف را نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا،‌ بر اساس تصمیم علیرضا منصوریان سرمربى استقلال، کلیه عوامل تیم فوتبال استقلال تهران اعم از کادر فنی و کادر پزشکی تا اطلاع ثانوى مصاحبه‌ای با رسانه ها در باب موضوعات استقلال نخواهند داشت.

سرمربی استقلال در همین خصوص اعلام کرد:استقلال در شرایط بسیار حساسی قراردارد. ما ٢ مسابقه سخت مقابل فولاد و مس کرمان پیش رو داریم. این ٢ مسابقه دارای شرایط خاصی برای ما است و استقلال جهت حفظ روند رو به رشد خود و جلوگیرى از ورود حواشى به تیم و کسب رضایت قلبی ٣٠ میلیون هوادار محبوب خود نیاز به آرامش و تمرکز کامل دارد. به همین دلیل کلیه عوامل نامبرده تا اطلاع ثانوى از هر گونه مصاحبه ای با رسانه هاى دیدارى، شنیدارى، مکتوب و شبکه هاى مجازى خوددارى نمایند.

بدون تردید هدف همه مجموعه دست اندرکاران استقلال، موفقیت تیم و شاد کردن دل هواداران عزیز و گرامی است و برای رسیدن به این هدف، تمرکزمان باید فقط به تلاش و تمرین معطوف شود. هواداران گرامی و رسانه های محترم نیز اطمینان داشته باشند سرمربی تیم در کنفرانس های خبری قبل و بعد از مسابقات و ایام مقتضى در مورد مسایل مورد نیاز با سایت رسمی باشگاه و رسانه های مورد وثوق صحبت خواهد کرد و اخبار صحیح استقلال نیز از طریق رسانه های رسمی باشگاه و رسانه های قابل اعتماد، در اختیار تمامى هواداران محبوب استقلال و علاقمندان به فوتبال قرار خواهد گرفت.

سرباز استقلال : علیرضا منصوریان

 

کد خبر : ۴۲۱۸۱۰