خبرگزاری کار ایران

اعلام آراء کمیته انضباطی درباره تخلفات لیگ‌های فوتبال

کمیته انضباطی رای‌های خود را درباره تیم‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رای‌های خود را درباره تیم‌های مختلف صادر کرد.

لیگ برتر: 

*با توجه به مصاحبه رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در رسانه‌ها درباره محرومیت محسن یوسفی بازیکن تیمش، وی برای ادای پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی دعوت شد که از علیرغم تغییر تاریخ جلسه به درخواست این سرمربی، وی در نشست مذکور حضور نیافت. کمیته انضباطی با بررسی مصاحبه وی و بیان خلاف واقع نسبت به رکن قضایی فدراسیون و با احراز تخلف و انطباق با ماده 72 آیین نامه انضباطی و به استناد همان مقررات وی را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لیگ دسته اول: 

*دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و پارس جنوبی روز 23 مرداد ماه برگزار شد و به دلیل تخلفات تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به مربی تیم حریف و داوران، کمیته انضباطی این تیم را به 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لیگ دسته دوم: 

*مسابقه تیم‌های کاسپین قزوین و شهرداری تبریز روز 17 مهر ماه برگزار شد و از سوی رسول پیرزاده، بازیکن تیم شهرداری تبریز تخلفاتی رخ داد که منجر به اخراج وی شد. این بازیکن طبق بند 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضابطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

*دیدار تیم‌های شهرداری فومن  و بادران نوین تهران برگزار شد و از سوی خلیل سندی، مربی تیم شهرداری فومن رفتار نامناسب که منجر به اخراجش شد، رخ داد. این مربی با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

پرویز حیدری، مربی تیم بادران نوین تهران نیز به دلیل رفتار نامناسب که منجر به اخراجش شد، از سوی کمیته انضباطی با توبیخ کتبی رو به رو شد.کلیه آرای فوق قطعی است.

 

کد خبر : ۴۲۱۴۴۴