خبرگزاری کار ایران

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی زیر تور والیبال الفاظ نامربوط به کار می‌برند/ باید با بازیکنان حاشیه‌‌ساز برخورد جدی شود

برقی می‌گوید: در سال‌های گذشته این رفتارها باعث درگیری‌های بسیاری شده است که هرچه زودتر باید با این موضوع برخورد ریشه‌ای شود.

عباس برقی، مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص بازی هفته اول برابر تیم پیکان به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: در چند ساعت مانده به شروع بازی برابر پیکان مسئولان برگزاری رقابت‌ها اعلام کردند بنا به دلایلی ما نمی‌توانیم از بازیکنان خارجی خود در این بازی استفاده کنیم. همچنین باتوجه به اینکه ما بازیکنان ملی‌پوش خود را به تازگی به خدمت گرفته‌ایم هنوز ترکیب اصلی تیم به دست نیامده است ولی در ادامه با شناخت بازیکنان و هماهنگی بیشتر می‌توانیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

او در مورد حاشیه‌های این بازی ادامه می‌دهد: متاسفانه از قدیم این حاشیه‌ها در رقابت‌های لیگ والیبال وجود دارد و برخی بازیکنان زیر تور از الفاظی استفاده می‌کنند که موجب می‌شود جو بازی خراب شود و گاهی این صحبت‌ها به بیرون از زمین بازی هم کشیده می‌شود و باعث می‌شود که هوادارن هم تحت تاثیر قرار بگیرند. برخی از بازیکنان با انگیزه‌های قبلی چنین کارهایی انجام می‌دهند که متاسفانه تاکنون از سوی کمیته انظباطی برخوردهای ریشه‌ای با این موضوع صورت نگرفته است و با محرومیت‌های یک جلسه‌ای چیزی تغییر نخواهد کرد.

مربی تیم شهرداری ارومیه خاطرنشان می‌کند: افراد باتجربه می‌توانند با لب خوانی بفهمند که برخی از بازیکنان چه الفاظی به کار می‌برند و با توجه به قوانین، آنها را محروم کنند. در سال‌های گذشته این رفتارها باعث درگیری‌های بسیاری شده است که هرچه زودتر باید با این موضوع برخورد ریشه‌ای شود.

 

 

کد خبر : ۴۲۱۳۵۸