خبرگزاری کار ایران

او باید برخی مسائل را رعایت کند

نوازی: بختیار نتوانسته خودش را در استقلال پیدا کند

پیشکسوت استقلال معتقد است رحمانی نتوانسته خودش را در استقلال پیدا کند.

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد سومین برد پیاپی استقلال در لیگ گفت:‌ شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود اما نمی‌دانم چرا هنوز یک ناهماهنگی بین بازیکنان وجود دارد. البته این مشکل به مرور رفع می‌شود و امیدوارم استقلال زودتر به بالای جدول برسد.

او ادامه داد:‌ این ناهماهنگی به دلیل اضافه شدن چند بازیکن به استقلال است که حتما به مرور زمان این مشکل برطرف خواهد شد. این بردهایی که استقلال به دست آورده است قطعا در روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد. برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند.

او در مورد عملکرد رحمتی و محسن کریمی گفت: رحمتی دروازه‌بان بسیار خوبی است و هر تیمی آروزی داشتن چنین دروازبانی را دارد. در مورد کریمی هم خیلی خوشحالم که توانست بازی خوبی انجام دهد و حتی گل اول استقلال را به ثمر برساند.

نوازی در مورد بختیار رحمانی گفت: او هنوز نتوانسته خودش را در استقلال پیدا کند. بختیار بازیکن قابل قبولی است و جزو بازیکنان خوب تراکتورسازی بوده است.  شرایط استقلال اما با تیم‌های دیگر تفاوت دارد. در استقلال بازیکنان هر روز باید جوابگوی هواداران باشند. رحمانی به عنوان یک بازیکن بزرگ که می‌خواهد در استقلال بزرگ‌تر هم بشود باید خیلی از مسائل را رعایت کند. او باید خودش را با شرایط استقلال وفق دهد. در استقلال و پرسپولیس بازی کردن کار را برای هر بازیکنی دشوار می‌کند. برای رحمانی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.  

پیشکسوت استقلال در مورد بازی بعدی این تیم مقابل فولاد گفت: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. فولاد هم شرایط مشابهی مانند استقلال دارد. آنها در اوایل فصل خوب نتیجه نگرفتند اما به مرور بهتر شدند. در نهایت من فکر می‌کنم استقلال در اهواز نتیجه بگیرد.

 

کد خبر : ۴۲۱۳۴۳