خبرگزاری کار ایران

محمودی: بازیکنان با تجربه اعتبار والیبال را در رقابت‌های لیگ حفظ کنند

محمودی می‌گوید: والیبال یک ورزش دانشگاهی و کاملا آکادمیک است و این فرهنگ باید در ادامه توسط بازیکنان باتجربه به نسل‌های بعدی انتقال یابد.

بهنام محمودی، کارشناس والیبال ایران در خصوص رقابت‌های هفته اول لیگ والیبال به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: هفته‌های ابتدایی باتوجه به اینکه تیم‌ها هنوز نتوانستند ارنج اصلی خود را به دست آورند، از کیفیت خوبی برخوردار نیست. تیم‌هایی که می‌خواهند خود را به‌عنوان مدعی لیگ نشان دهند سعی می‌کنند از این موقعیت استفاده کنند و با پیروزی برابر رقیبان، خود را به صدر جدول برساند.

او ادامه می‌دهد: متاسفانه برخی از بازیکنان شناخته شده وارد حاشیه‌هایی می‌شوند که در شان آنها نیست. قبل از هر چیز باید اشاره کنیم که والیبال یک ورزش دانشگاهی و کاملا آکادمیک است و این فرهنگ باید در ادامه توسط بازیکنان باتجربه به نسل‌های بعدی انتقال یابد. ما از این بازیکنان توقع داریم به حاشیه نپردازند و تنها روی بازی خود تمرکز کنند.

محمودی خاطرنشان می‌کند: مربیان و کادر فنی باید به بازیکنان جوان بیشتر میدان بدهند تا والیبال ایران رفته رفته با حضور بازیکنان جوان قدرتمندتر شود. لیگ والیبال می‌تواند به آینده‌سازی تیم ملی کمک‌های بسیاری کند. بازیکنان جوان باید از فرصت لیگ استفاده کنند و خود را به کادر فنی تیم ملی نشان دهند.

کارشناس والیبال در خصوص بازی‌های هفته اول و تیم‌های برتر این هفته می‌گوید: در هفته‌های اول نمی‌توان در مورد تیم‌های مدعی چیزی گفت ولی با توجه به کادرفنی تیم‌ها و بازیکنان آنها، می‌توان تیم‌های بانک سرمایه، پیکان، شهرداری ارومیه و تبریز را چهار تیم برتر هفته اول قلمداد کرد.

 

 

کد خبر : ۴۲۱۳۳۳