خبرگزاری کار ایران

درباره وضعیت بحرانی سیاه‌جامگان مشهد

شرایط این روزهای سیاه‌جامگان مشهد خوب نیست. تیم پرمهره فرهاد کاظمی این روزها با مشکلات فراوان مالی دست و پنجه نرم می‌کند و روز گذشته سرمربی این تیم برای چندمین بار پس از محقق نشدن وعده‌های مسوولان این باشگاه، استعفای خود را اعلام کرد و گفت دیگر در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مساله مشکلات مالی تیم مشهدی از آغاز لیگ برتر به یک مسئله بغرنج تبدیل شده و روز گذشته پس از دیدار با سپاهان استعفای سرمربی این تیم و اعتراض بازیکنان این تیم را به همراه داشت.

پس از وعده‌های فراوانی که هیئت مدیره این باشگاه به بازیکنان و کادر فنی این تیم داد، با گذشت نه هفته از لیگ برتر هنوز یک درصد هم از این وعده‌ها عملی نشده است. چندی پیش عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان نیز اعلام کرد دیگر تیمداری نمی‌کند. وی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد تصمیمم را برای خداحافظی با فوتبال گرفته‌ام. به پسرم که مدیرعامل باشگاه است و آقای فرهاد کاظمی هم اعلام کردم که من دیگر کاری به سیاه‌جامگان ندارم. اگر خودتان می‌توانید پول بیاورید و باشگاه را اداره کنید. اصلا آقای مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون بیاید باشگاه را اداره کند! من رفتم، فوتبال برای خودتان!

رویانیان، رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان نیز پس از وعده‌های فراوانی که به این تیم داد و قول داد که مشکل این بازیکنان بعد از تاسوعا و عاشورا حل شود نیز نتوانست تا کنون کاری برای این تیم انجام دهد.

فرهاد کاظمی، سرمربی این تیم نیز پس از بازی با استقلال تهران اعلام کرده بود تا پایان در سیاه جامگان می‌ماند و با مشکلات این تیم خواهد ساخت اما روز گذشته شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تصمیم گرفت دیگر تیم را همراهی نکند.

با همه این تفاسیر باید دید تیم سیاه‌جامگان مشهد که این هفته در دیداری سخت به مصاف تیم نفت تهران می‌رود تمرینات خود را از سر خواهد گرفت؟ هنوز وضعیت این تیم در هاله‌ای از ابهام است. تمرینات امروز تیم تعطیل شده و باید دید این تیم و سرمربی آن به تمرینات بازخواهند گشت یا باید منتظر اتفاقات دیگری بود.

 

 

کد خبر : ۴۲۱۳۱۸