خبرگزاری کار ایران

دست‌نشان: بازی با پرسپولیس و استقلال یکی از کارهای راحت مربیان است

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت بازیکنان انگیزه زیادی برای با پرسپولیس و استقلال دارند.

نادر دست‌نشان، سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص برد سه بر صفر این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:‌ بازی بسیار سنگینی برای هر دو تیم بود. با تیمی بازی کردیم که بازیکنانش تجربه زیادی داشتند. ماشین‌سازی خصوصیات دفاعی خوبی داشت و سعی کرد سرعت تیم ما را بگیرد. آنها می‌خواستند از ضد حمله و ضربات ایستگاهی استفاده کنند که خوشبختانه نتوانستند دروازه تیم ما را باز کنند.

وی ادامه داد: نیمه دوم سرعت بازی را بالاتر بردیم و سعی کردیم عمق خط دفاع ماشین‌سازی را هدف بگیریم. بازیکنان جناح راست و چپ تیم ما بسیار خوب کار کردند و از شکاف ایجاد شده در دفاع ماشین‌سازی استفاده کردند. توانستیم سه گل بزنیم و فکر می‌کنم حداقل می‌توانستیم سه گل دیگر به ثمر برسانیم. تیمخوب ماشین‌سازی را با شهامت بردیم و من این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی نفت تهران در مورد بازی هفته دهم این تیم مقابل پرسپولیس گفت. پرسپولیسی‌ها از حمایت تماشاگرانشان برخوردار هستند و هوادارانشان پشتوانه عظیمی برای آنها هستند. از نظر پتانسیل بازیکن‌ها و امکانات مالی هم که شرایط‌شان مشخص است.

دست‌نشان با بیان اینکه بازیکنان از انگیزه بالایی برای بازی مقابل پرسپولیس و استقلال برخوردارند، گفت: به جز ارنج بازیکنان و تعویض‌ها، بازی با این دو تیم یکی از کارهای راحت مربیان است چرا که بازیکنان انگیزه زیادی برای بازی مقابل پرسپولیس و استقلال دارند. در نهایت امیدوارم بازی خوبی با پرسپولیس داشته باشیم.

 

کد خبر : ۴۲۱۲۳۶