خبرگزاری کار ایران

تاج: فدراسیون فوتبال با رویکردی جدید نگاه تازه و ویژه‌ای به فوتبال پایه دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال با رویکردی جدید نگاه تازه و ویژه‌ای را به فوتبال پایه دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدارسیون، امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان در ابتدا گفت: از طرف خودم و اعضای کادر فنی و بازیکنان نسبت به حضورتان تشکر و قدردانی می‌کنم، علیرغم گرفتاری‌های موجود جهت حمایت از تیم ملی جوانان در اردوی ما حاضر شدیم.

سپس مهدی تاج، رئیس فدراسیون خطاب به اعضای کادرفنی و بازیکنان گفت: فوتبال ما دوران طلایی خود را پشت می گذارد. تیم های ملی فوتبال، فوتسال و ساحلی مانند ستاره در آسمان آسیا می درخشند و این بیانگر رشد فوتبال در کشور است که حاصل زحمات باشگاه ها ، مربیان، بازیکنان، اصحاب رسانه و پیشکسوتان است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال با رویکردی جدید نگاه تازه و ویژه ای را به فوتبال پایه دارد زیرا شما عزیزان آینده سازان فوتبال ایران هستید. نگران نتیجه نباشید، داخل زمین فقط با خیال راحت بازی کنید. حتی هیچ استرسی نسبت به عدم موفقیت نداشته باشید. زیرا در دو مسابقه قبلی تلاش زاید الوصفی از خود به نمایش و با غیرت مثال زدنی خود علی الخصوص در بازی با ژاپن که داور مسابقه هم اشتباهاتی داشت فوتبال زیبا و با طراوتی را نمایش دادید که جا دارد هم به شما تبریک بگویم هم به کادر فنی که چنین تیمی ساخته اند.

رئیس فدراسیون در پایان تاکید کرد: هیچ کس حق ندارد ناراحت باشد. همه باید با روحیه و طراوت فارغ از هرگونه دغدغه بازی خود را ارایه دهند.

در پایان این نشست بازیکنان به معرفی خود پرداخته و در نهایت با گرفتن عکس یادگاری آماده رقابت با یمن شدند.

 

کد خبر : ۴۲۰۹۸۶