خبرگزاری کار ایران

گردهمایی وزنه برداران 59 کشور

مسابقات وزنه برداری نوجوانان قهرمانی جهان در سال 2016 در پنانگ مالزی با برگزاری مراسم مختصر و مفید افتتاحیه رسما آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، مسابقات وزنه برداری نوجوانان قهرمانی جهان در سال 2016 در پنانگ مالزی با برگزاری مراسم مختصر و مفید افتتاحیه رسما آغاز شد.در این مراسم که وزنه برداران 59 کشور حضور داشتند تاماش آیان به عنوان اولین سخنران پشت تریبون رفت و به کشورهای حاضر در این مسابقات خوش آمد گفت.

رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری در صحبتهای خود از اهمیت توجه به وزنه برداری نوجوانان و از اینکه باید به آینده سازان وزنه برداری نوجوانان توجه کرد، گفت: این رقابتها شکوه و عطمت زیادی دارد. حضور 59 کشور نشان از اهمیت و توجه به این مسابقات دارد.

آیان درباره میزبانی خوب پنانگ هم گفت: این شهر توریستی نشان داد که پتانسیل بالایی دارد و می تواند میزبانی مسابقات مهم را برعهده بگیرد.

بعد از آیان نوبت به رئیس فدراسیون مالزی رسید تا در سخنانی کوتاه ورود و حضور تیم ها را خوش آمد بگوید.

از نکات جالب توجه این رقابتها رژه نرفتن تیم ها بود. مسئولان برگزاری این رقابتها افتتاحیه را در سالنی برگزار می‌کردند که دیگر امکان رژه رفتن تیم ها وجود نداشت. فقط مسولان برگزاری مراسم اسامی تیم ها را می خواندند و ورزشکاران هم واکنش نشان می دادند.

برای این مراسم مختصر و مفید که شاید در نهایت دو ساعت هم طول نکشید اجرای برخی از مراسم های سنتی بود که از سوی چند جوان اهل کشور میزبان انجام شد.

 

کد خبر : ۴۲۰۸۰۹