خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: تمام ایران بسیج شده‌اند تا امسال پرسپولیس به قهرمانی برسد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان مدعی شد همه ایران بسیج شده‌اند تا پرسپولیس را قهرمان کنند.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: فردا بازی بین تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته است و باید بگویم در واقع این بازی بین ندارها و داراها است.

پورموسوی ادامه داد : تیم استقلال پس از قهرمانی به فراموشی سپرده شد در حالی که تمام ایران بسیج شده‌اند تا امسال پرسپولیس به قهرمانی برسد و این تیم از امکانات و تجهیزات لازم استفاده می‌کند. تیم ما فصل گذشته با شایستگی به قهرمانی رسید و این قهرمانی را با حمایت هواداران به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: اگر ما تا به امروز با تمام سختی‌ها ایستاده‌ایم به عشق هواداران است که با حضورشان شور و هیجان به بازیکنان می‌دهند. فردا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا شادی به لب مردم خوزستان بیاوریم.

وی در پاسخ به این سوال که تا این هفته از رقابت‌ها تیم‌تان را چطور دیده‌اید گفت: اکنون در رده پنجم هستیم و باید بگویم هر تیمی که قهرمان  می‌شود فصل بعد با مشکلات بسیاری مواجه است که ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و فکر می‌کنم تا الان خوب نتیجه گرفته‌ایم ولی می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم.

پورموسوی درخصوص شناختش از تفکرات برانکو اظهار کرد: برانکو از مربیان بزرگ لیگ است و هر کسی او را می‌شناسد. ما هم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و آنالیز کرده‌ایم و ان‌شاءالله که بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: پیش از این بازی خیلی‌ها با من تماس می‌گرفتند و این سوال را می‌پرسیدند که قرار است در بازی با پرسپولیس چه تدبیری برای خط دفاع این تیم که بهترین خط دفاع را در اختیار را دارد داشته باشیم و من اکنون گله‌مندم که چرا آن‌ها اشاره‌ای به این نداشتند که پرسپولیس فردا با بهترین خط حمله لیگ بازی خواهد کرد و باید بگویم ما جزو هجومی‌ترین تیم‌های حال حاضر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: در دو سه هفته اخیر بازیکنانم به این باور رسیده‌اند که می‌توانند جزو مدعیان باشند و این فصل هم می‌توانند شگفتی‌ساز باشند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا فردا تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند راضی باشند و با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

وی همچنین  عنوان کرد: مطمئن باشید فردا غدیر پرسپولیس را ذوب خواهد کرد و اتحادی که بین هواداران وجود دارد و تلاشی که بازیکنانم خواهند داشت، در راستای این است که روز سختی برای پرسپولیس رقم بزنیم. ما نگران این نیستیم که فردا با پرسپولیس بازی داریم بیشتر نگران کم لطفی‌هایی هستیم که به ما شده است. امیدوارم فردا بازیکنانم تلاش کنند و نشان دهند امسال هم شایستگی دارند و مطمئنا پرسپولیس هم باید نگران مهار خط حمله ما باشد.

پورموسوی در پایان درخصوص تعطیلی لیگ هم گفت: تمام تیم‌ها نسبت به این موضوع معترض هستند. به هر حال ابتدای فصل برنامه داده شد که تیم‌ها باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب می‌کردند. اکنون تمام تیم‌ها ناراحت هستند ولی راهی نیست.

 

کد خبر : ۴۲۰۷۸۷