خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره استقلال:

وزیر ورزش پرسپولیسی نبود/ مدیریت استقلال تا پایان لیگ تغییر نمی‌کند

عضو هیات مدیره استقلال معتقد است استعفای گودرزی باعث تغییر در مدیریت استقلال و پرسپولیس نمی‌شود و این دو باشگاه تا پایان فصل تغییرات مدیریتی نخواهند داشت.

حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در خصوص استعفای وزیر ورزش به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: محمود گودرزی زحمات زیادی برای وزارت ورزش کشیده است. با توجه به چند ماه باقی مانده به عمر دولت، این مساله برایم عجیب بود و هنوز استعفای ایشان را باور نکرده‌ام. اما ایشان برای این استعفا دلایل مشخصی دارد و خیری در این کار وجود داشته است.

زمانی در پاسخ به این سوال که این استعفا چه تاثیری بر آینده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارد، گفت: بعید می‌دانم با تغییر وزیر ورزش جابهجایی خاصی در سطح مدیریت این دو باشگاه تا پایان فصل اتفاق افتد. هرکسی که سکاندار این وزارتخانه شود به دلیل شرایط خاص این دو باشگاه و نیاز به آرامشی که برای ادامه لیگ برتر دارند، منطقی نیست که تغییری در مدیریت این دو باشگاه حاصل شود.

عضو هیات مدیره استقلال با بیان اینکه حمایت گودرزی از استقلال کمتر از پرسپولیس نبود، تصریح کرد: در این مدتی که به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال فعالیت کردم و با ایشان در ارتباط بودم شایعه پرسپولیسی بودن او را تکذیب می‌کنم و شهادت می‌دهم که ایشان به یک اندازه دلسوز هر دو باشگاه بود. به طور مثال در جلساتی که درباره این دوباشگاه برگزار می‌شد، به دلیل بحران مالی این دو باشگاه از اعتبار خود استفاده می‌کردند و زمینه‌های کمک مالی به این دو باشگاه را فراهم می کردند.

زمانی دلیل اداره شدن دوباشگاه استقلال و پرسپولیس توسط سرپرست را مهیا نبودن شرایط مدیرعاملی عنوان کرد و گفت: به دلیل جایگاه این دو تیم و هواداران زیادی که دارند، تصمیم‌گیری در خصوص مدیرعاملی کمی سخت است. شاید افراد موجود شرایط صددرصدی مدیرعاملی این دو باشگاه را نداشته‌اند. اما در مجموع این در حیطه اختیارات هیات مدیره باشگاه است و همانطور که دیدید آقای افتخاری مدت کمی سرپرست باشگاه بود و با توجه به سوابق و تجربه ایشان، به سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شد.

 

کد خبر : ۴۲۰۶۹۲