خبرگزاری کار ایران

سرمربی استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا:

پرسپولیس باید نگران خط حمله ما باشد/ تقابل مهاجمان ما و بیرانوند جذاب خواهد بود

سرمربی تیم استقلال خوزستان از آمادگی مهاجمان این تیم مقابل پرسپولیس تهران خبر داد.

سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به بازی حساس روز پنجشنبه مقابل صدرنشین لیگ گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوب و کاملی است. بازی بسیار سخت و دشواری مقابل این تیم داریم اما این دشوار بودن دلیل نمی‌شود حریف دست و پا بسته‌ای باشیم. ما سال گذشته شگفتی‌ساز بودیم. بازیکنان تیم ما به این خودباوری رسیده‌اند که با تلاش و ایجاد ذهنی آرام می‌توانند بازی به بازی پیشرفت کنند و امتیازات لازم را بدست بیاورند.

وی ادامه داد: هفته گذشته در خصوص مشکلات مالی صحبت کردیم. به بازیکنان گفتیم حداقل این سه دیدار تمام تمرکز خود را روی بازی‌ها بگذارند. به هر حال آنها هم حق دارند و ذهنشان درگیر است. اما مردانه تلاش کردند و قول دادند که این سه بازی بدون فکر کردن به مسائل مالی با تمام قدرت جلوی حریفان ظاهر شوند و امتیازات لازم را کسب کنند.

پورموسوی در خصوص باز کردن دروازه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید از خط حمله ما بترسد. ما نباید نگران از دست دادن موقعیت‌های تیم باشیم. آنها باید نگران باشند که در برابر استقلال خوزستانی که تا اینجای کار بهترین خط حمله لیگ را دارد، گل بخورند. مهاجمان جوان و باانگیزه‌ای داریم که می‌خواهند دیده شوند و قطعا تمام تلاش خود را برای بهتر بودن و دیده شدن به کار می‌بندند. شک ندارم که تقابل مهاجمان باانگیزه ما و دروازه‌بان خوب پرسپولیس بسیار تقابل خوبی بوده و روزی فراموش نشدنی را رقم خواهند زد.

 

 

کد خبر : ۴۲۰۲۰۹