خبرگزاری کار ایران

پس از برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه

درودیان: عدم حضور خانم‌های خبرنگار در سالن مسابقه ربطی به حجاب روسی‌ها نداشت

رییس دپارتمان کمیته بانوان فدراسیون فوتبال کشور دلایل برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه، بدون خبرنگار خانم را توضیح داد.

نادره درودیان، رییس دپارتمان کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جلوگیری از ورود بانوان خبرنگار برای پوشش خبری دیدار دوستانه فوتسال بانوان کشورمان گفت: روابط عمومی از چند روز قبل از برگزاری این مسابقه، برنامه‌ریزی کرده و تصمیم بر این بوده که فیلمبردار، عکاس و خبرنگار در این بازی‌ها حضور نداشته باشد.

وی ادامه داد: سیاست‌های کلی فدراسیون فوتبال و تصمیم‌گیری‌ها بر این بود که رسانه‌ها خبر این بازی را از سایت فدراسیون فوتبال بردارند و خبرها و عکس‌های منتشر شده به نقل از روابط عمومی فدراسیون باشد.

درودیان افزود: ممکن است در بازی‌های بعد ورود خانم‌های خبرنگار و عکاس آزاد باشد. اما صلاح دیدیم در این بازی این اتفاق نیفتد. دلیل این کار نیز حجاب نداشتن بازیکنان روسی نبود. بازیکنان روس در بازی بعد باحجاب بودند. در کل صلاح دانستیم این بازیها بدون حضور خبرنگار باشد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در حالی طی روزهای اخیر میزبان نایب قهرمان جهان بود که فدراسیون فوتبال ورود خبرنگاران و عکاسان خانم ورزشی به این رقابت دوستانه را ممنوع کرده بود.

 

 

 

کد خبر : ۴۱۹۹۶۳