خبرگزاری کار ایران

کرمانی مقدم: در مورد رضاییان فقط مربی باید تصمیم بگیرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۶۸۰

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است فوتبال رضاییان با بازی نکردن خراب می‌شود.

مرتضی کرمانی مقدم، پیشسکوت باشگاه پرسپولیس در مورد بازی روز گذشته این تیم مقابل نفت تهران به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تیمی که با نتیجه سه بر صفر پیروز می‌شود حتما از لحاظ فنی خوب بازی کرده است. پرسپولیس فرصت‌های زیادی به نفت نداد و از تک موقعیت‌ها هم خوب استفاده کرد.

وی ادامه داد:‌ نفت هم مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام داد.  من بازی با نفت را مشکل پیش‌بینی می‌کردم و به نظرم علی دایی هم فکرش را نمی‌کرد با سه گل از پرسپولیس شکست بخورد.

کرمانی در واکنش به بازی نکردن رامین رضاییان گفت:‌ در این مورد فقط مربی می‌تواند تصمیم‌گیری کند اما رضاییان عملکرد فوق‌العاده‌ای در تیم ملی دارد و برانکو هم می‌تواند از او استفاده کند. فوتبال رامین با بازی نکردن خراب می‌شود. او اشتباهی انجام داده است اما نباید سر او را به خاطر یک اشتباه برید.

وی ادامه داد:‌ او می‌تواند یک خط جلوتر از پست اصلی‌اش بازی کند چون توانایی‌اش را دارد. روز گذشته من در ورزشگاه بودم و متوجه شدم وحید امیری خسته است. امیری دو بازی برای تیم ملی انجام داده و می‌توانست تعویض شود. عالیشاه هم روزش نبود. در هر صورت معتقدم برانکو می‌تواند از رضاییان استفاده کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز