خبرگزاری کار ایران

فریده شجاعی در گفت‌وگو با ایلنا:

پزشکان از وضعیت پورحیدری راضی هستند/ از حرف‌های افتخاری تعجب می‌کنم

منصور پورحیدری این روزها به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است و پزشکان از آخرین وضعیت او اعلام رضایت کرده‌اند.

فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت پیشکسوت استقلال گفت: ما هم که در کنارش هستیم از حالش خبر نداریم و دقیقا نمی‌دانیم وضعیتش به چه صورت است. یک روز بد  و یک روز خوب است. در مجموع دکترها از وضعیتش راضی هستند.

شجاعی ادامه داد: در حال حاضر 9 روز است در بیمارستان هستیم. به دلیل داروهای خواب آوری که می‌خورد نمی‌توانیم درست او را ببینیم. 

وی در خصوص کمک مالی باشگاه استقلال برای هزینه‌های درمان پورحیدری نیز گفت: باشگاه استقلال کاملا در جریان وضعیت پورحیدری است و مسئولان این باشگاه می‌دانند که هزینه‌های بیمارستان چقدر سنگین است. گفته بودند هزینه‌ها را متقبل می‌شوند اما هنوز خبری نشده است. قطعا این گونه هزینه‌ها پیشکسوتان باشگاه‌ها را اذیت می‌کند و انتظار می‌رود مسوولان باشگاه استقلال در این شرایط کمک حال پورحیدری باشند.

فریده شجاعی گفت: باشگاه اعلام کرده بود تمام هزینه‌ها را متقبل خواهد شد اما اینکه گفته‌اند ما باید با آنها تماس بگیریم من را متعجب می‌کند.  

به گزارش ایلنا، افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود برای پرداخت هزینه‌های درمان منصور پورحیدری باشگاه کمک خواهد کرد، فقط در انتظار تماسی از جانب خانواده وی هستیم.

 

 

کد خبر : ۴۱۹۶۲۴