خبرگزاری کار ایران

واکاوی تصمیم بازیکن خبرساز سپاهانی‌ها؛

ویسی به سرنوشت فرکی دچار می‌شود؟

ویسی محکوم به نتیجه‌گیری در سپاهان است. در صورت نتیجه‌گیری ضعیف ویسی موافقان او هم به جرگه مخالفانش می‌پیوندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته محرم نویدکیا، کاپیتان خبرساز سپاهان تصمیم به خداحافظی گرفت که با ممانعت حاج‌صفی و پاپی از تصمیم خود منصرف شد.

هنوز خیلی‌ها ماجرای حسین فرکی و سپاهان را فراموش نکرده‌اند؛ مربی که نظم و انضباطش را در فولاد نشان داده بود سال گذشته به سپاهان آمد. او از همان روزهای ابتدایی سرمربیگری‌اش با سپاهان با محرم نویدکیا اختلاف پیدا کرد. اختلاف نویدکیا و فرکی در نهایت با کوتاه آمدن فرکی همراه شد. کسی که از سپاهان رفت فرکی بود نه محرم.

اما نوبت به ویسی رسید؛ ویسی بعد از قهرمانی با تیم استقلال خوزستان به سپاهان آمد. مشخص بود که ویسی هم با نویدکیا به مشکل برمی‌خورد.  برخی از نزدیکان باشگاه سپاهان از اختلافات ویسی و نویدکیا خبر دارند و معتقدند ویسی از تصمیم نویدکیا برای خداحافظی خوشحال بود تا شاید بتواند با آرامش بیشتری به کارش در سپاهان ادامه دهد.

صبح روز گذشته نویدکیا به مسئولان باشگاه اعلام کرد قصد خداحافظی از فوتبال را دارد اما در نهایت با ممانعت برخی بازیکنان از تصمیم خود منصرف شد. اقدامی که ناراحتی ویسی را در بر داشت. ناراحتی ویسی از صحبت‌های او بعد از بازی روز گذشته مشخص است. او بعد از بازی گفت:«تماشاگران دور محرم را گرفتند، دور من را گرفتند، خواستند تا محرم خداحافظی نکند. از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتیم. حراست باشگاه کجا بود؟ عده ای هرچه خواستند به محرم و به سرپرست تیم گفتند. می گفتند نباید بگذاریم محرم برود. مگر من خداحافظی نکردم، علی کریمی خداحافظی نکرد، علی دایی خداحافظی نکرد، مارادونا خداحافظی نکرد، عده ای به سپاهان آسیب می زنند

هنوز مشخص نیست تصمیم نویدکیا برای خداحافظی قطعی است یا خیر اما ویسی در هر صورت محکوم به نتیجه‌گیری در سپاهان است. او مخالفان و موافقان زیادی در اصفهان دارد و مطمئنا در صورت ادامه نتیجه گیری ضعیف سپاهان موافقان او هم به جرگه مخالفانش می‌پیوندند. حتی برخی برکناری اصغر باقریان از مدیرعاملی سپاهان را نتیجه حمایت‌های او از عبداله ویسی می‌دانند. باید منتظر ماند و دید آیا ویسی با توجه به شرایط موجود به سرنوشتی مشابه فرکی دچار خواهد شد یا خیر.

هر چه هست، دور جدید حاشیه‌ها در سپاهان آغاز شده و بعید به نظر می‌رسد که به همین زودی این حاشیه‌ها فروکش کند.

 

کد خبر : ۴۱۹۵۷۸