خبرگزاری کار ایران

انوشیروانی: فدراسیون قول داد همه امکانات را در اختیار تیم ملی قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۵۲۲

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری می‌گوید: فدراسیون قول داد تا همه امکانات را برای تیم ملی فراهم کند تا کادرفنی هم بتواند طبق برنامه‌ریزی‌ها عمل کند.

سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مورد ارائه برنامه‌های خود به شورای فنی تیم ملی وزنه‌برداری، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: برنامه‌هایی که به شورای فنی ارائه داده‌ام با اکثریت آرا پذیرفته شد. برنامه‌های تیم ملی بر اساس زمان‌بندی و طراحی ریز تمام فعالیت‌های آینده تیم ملی تدوین شده است که در راس این برنامه‌ریزی‌ها جوانگرایی تیم ملی قرار دارد. با قدرت تمام به برنامه‌های تیم ملی ادامه خواهم داد تا همچنان وزنه‌برداری به افتخار آفرینی برای ورزش ایران ادامه دهد.

او ادامه می‌دهد: ما طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تیم ملی وزنه‌برداری ایران بتواند یک تیم به‌عنوان پشتوانه در اختیار داشته باشد زیرا در پاره‌ای از مواقع بعضی از قهرمانان دچار افت و مصدومیت می‌شوند و عملکرد سابق خود را از دست می‌دهند. در چنین مواقعی با بسترسازی و معرفی جوانان، دیگر دغدغه‌ای در مورد افت و مصدومیت قهرمانان تیم ملی نخواهیم داشت.

انوشیروانی به حمایت‌های فدراسیون وزنه‌برداری از تیم ملی اشاره و خاطرنشان می‌‌کند: باتوجه به برنامه‌های تمرینی و بحث‌های مرتبط با تیم ملی که به فدراسیون و شورای فنی ارائه داده‌ایم، فدراسیون هم قول داد تا همه امکانات را برای تیم ملی فراهم کند تا کادر فنی هم بتواند طبق برنامه‌ریزی‌ها عمل کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز