خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور

فرار گسترش فولاد از قعرنشینی/ پدیده به دنبال کسب دومین برد در لیگ شانزدهم

گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد، آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر را فردا (یکشنبه) در ورزشگاه تبریز از ساعت 15 برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گسترش فولاد لیگ شانزدهم را به خوبی شروع نکرد. تنها تیم بدون برد این روزهای لیگ برتر بعد از تعطیلات یک ماهه به دنبال کسب سه امتیاز است تا بتواند از شرایط بحرانی خارج شود. فراز کمالوند به خوبی می‌داند نتیجه نگرفتن در هفته‌های آتی، ممکن است اتفاقاتی را رقم بزند که چندان برای او خوشایند نباشد. گسترش فولاد بدون برد و با 5 مساوی و 2 باخت در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته و در صورت بردن در این بازی می‌تواند خود را به رده‌های بالای جدول بکشاند. البته در صورتی که تیم‌های دیگر نتوانند امتیازات لازم را کسب کنند. گسترش فولاد با دو گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارد و تنها نکته جالب در این تیم، خوردن تنها 4 گل است که دفاع این تیم را جز سه تیمی که کمترین گل را در لیگ دریافت کرده‌اند، قرار داده است. باید دید گسترش فولاد می‌تواند بعد از تعطیلات یک ماهه لیگ با پیروزی مقابل پدیده مشهد خودش را پیدا کند یا باید در انتظار کسب نتایج غیرمنتظره در بازی‌های سخت آینده توسط این تیم بود؟‍

در سوی دیگر این دیدار تیم مشهدی قرار دارد که آن هم در وضعیتی مطلوب‌تر از گسترش به سر نمی‌برد. البته تفاوت‌هایی میان این دو تیم وجود دارد. آن هم این که پدیده مشهد یک برد کسب کرده است اما به نسبت گسترش از خط دفاعی خوبی بهره نمی‌برد و تا پایان هفته هفتم، نه گل دریافت کرده است. پدیده با دو امتیاز بیشتر نسبت به گسترش در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. به نظر می‌رسد این بازی برای رضا مهاجری و تیمش از اهمیت بالایی برخوردار است. کسب سه امتیازی که می‌تواند این تیم را از بحران نجات دهد و به تیم‌های بالای جدول نزدیک کند.

 

 

 

 

کد خبر : ۴۱۹۱۱۴