خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: اگر تا ۳ بازی بعد تکلیف باشگاه مشخص نشود کناره‌گیری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۰۲۹

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در ابتدای فصل با توجه به جلساتی که داشتیم به دنبال سنت‌شکنی بودیم و می‌خواستیم قهرمانی‌مان را تکرار کنیم

به گزارش ایلنا، پورموسوی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی فردا مسابقه حساسی برای هر دو تیم خواهد بود و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تیم ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و نتایج خوبی تاکنون نگرفتیم. ماشین‌سازی هم خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد.

 

وی افزود: ما آنالیز خوبی از ماشین سازی کرده‌ایم اما این شناخت مربوط به یک ماه قبل است و این تعطیلات باعث شده تا شناخت کمی نسبت به حریف داشته باشیم اما با همه این مشکلات هم‌قسم شده‌ایم که در ۳ بازی آینده نتایج لازم را بگیریم.

پورموسوی در خصوص مشکلات باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: پس از قهرمانی فصل گذشته پشت تیم  خیلی خالی شد و وقتی تیم مالکیت و حامی خاصی ندارد این مشکلات روز به روز بیشتر می‌شود. مسئولان شهر قول‌های زیادی داده‌اند که تاکنون عملی نشده است و بازیکنان ما با پی‌پولی روزهای‌شان را سپری می‌کنند.

وی در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: عزت الله پورقاز را به علت ۳ اخطاره‌شدن در اختیار نداریم و گودرز داودی و فرشاد جهان‌فزا مصدومان ما هستند. به احتمال زیاد رحیم زهیوی را نیز در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل با توجه به جلساتی که داشتیم به دنبال سنت‌شکنی بودیم و می‌خواستیم قهرمانی‌مان را تکرار کنیم ولی مشکلات آن‌قدر زیاد شد که در برهه‌ای از زمان تیم ما از نظر روحی و روانی کاملا به هم ریخته بود و با توجه به حذف‌مان از رقابت‌های جام حذفی تمرکزمان را روی لیگ برتر آوردیم.

وی ادامه داد: تا این لحظه هیچ‌گونه حرکتی برای تعیین مالکیت باشگاه انجام نشده و سعی می‌کنیم در ۳ بازی آینده با تمام وجود بجنگیم اما اگر باز هم حرکتی انجام نشود من مجبورم کناره‌گیری کنم. متاسفانه تمام بار مسئولیت‌ها بر دوش سرمربی افتاده و تا این لحظه ۲۶ درصد از قراردادهای فصل قبل طلب داریم و پاداش قهرمانی هم که برای‌مان درنظر گرفته بودند نه از سوی باشگاه و نه از سوی سازمان لیگ به ما پرداخت نشده است. از قراردادهای این فصل‌مان نیز چیزی دریافت نکرده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز