خبرگزاری کار ایران

فرکی: امیدوارم داوری در بازی فردا نقشی نداشته باشد/اولتیماتومی به من داده نشده است

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۰۰۰

فرکی می‌گوید: امیدوارم نتیجه‌ای که در بازی فردا به دست می‌آید، داوری در آن نقشی نداشته باشد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: قبل از هر چیز ایام سوگواری را خدمت مردم خوب و عزادارمان تسلیت عرض می‌کنم. همچنین از مردم تشکر می‌کنم که در روز تاسوعا با حضور در ورزشگاه آزادی نشان دادند این روز چقدر عظمت دارد. به همه آنها خسته نباشید می‌گویم. در آن روز هواداران فرهنگ عاشورا را به دنیا نشان دادند.

وی ادامه داد: این وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد، به خاطر تیم ملی بود. لازم می‌دانم به کادر فنی تیم ملی بابت نتایج خوبی که کسب کرد، تبریک بگویم. امیدوارم در بازی‌های آینده نیز موفق باشند و به جام جهانی بروند.

فرکی در مورد دیدار با تراکتورسازی افزود: بازی پیش رو برای ما حساسیت خاص خودش را دارد و ما آماده‌ایم تا یک بازی خوب را انجام دهیم. ما سه بازی در لیگ و یک بازی درجام حذفی پیش رو داریم که کار ساده‌ای نیست اما باید با آمادگی کامل به مصاف حریفان برویم. من این آمادگی را در تیمم می‌بینم.

وی گفت: تلاش کردیم روی مسائل تاکتیکی بیشتر کار کنیم. همین که تراکتورسازی در صدر جدول است، مشخص می‌کند چه تیم قدرتمندی هستند. آنها نفرات خوبی دارند و نتایج خوبی گرفته‌اند. ما هم امیدواریم با کسب پیروزی مقابل تراکتورسازی به وضعیت‌مان در جدول سر و سامان بدهیم.

فرکی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای خروج تیم از روال کسب نتایجی که راضی کننده نیست دارد، خاطرنشان کرد: مسلماً نتایج‌مان خوب نبوده و باید این روند را تغییر دهیم. مدیران باشگاه هم همین نظر را دارند. ما می‌توانستیم در چند بازی، نتیجه بهتری بگیریم و امروز امتیازات بیشتری داشته باشیم. بعد از این در بازی‌های پیش رو، با وقفه طولانی مواجه می‌شویم اما باید با تراکتورسازی سپاهان و استقلال بازی کنیم که بسیار سخت است و هر بازی، شرایط خاص خودش را دارد اما باید سعی کنیم موفق باشیم.

سرمربی سایپا در پاسخ این سوال که آیا از باشگاه  اولتیماتوم گرفته، اظهار داشت: نه اصلاً اولتیماتومی به من داده نشده است.

وی در خصوص جام حذفی و حضور تیمش در این تورنمنت مهم تصریح کرد: این تورنمنتی است که با چند بازی می‌توان به موفقیت و قهرمانی رسید. ما هم خود را مدعی می دانیم.

فرکی در مورد قضاوت فغانی در دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: من در بازی قبلی مقابل صبا از داوری انتقاد داشتم و در برنامه 90 هم کارشناس داوری، حرف هایم را تائید کرد. البته من 3 صحنه را گفتم و آن برنامه فقط یک صحنه را نشان داد. این اشتباهات باعث شد من اعتراض کنم. این اشتباهات در آن بازی تاثیری نداشت اما اعتراض کردم تا در بازی های آینده، چنین مسائلی تکرار نشود. در آن بازی، واقعا داور پنالتی ما را نگرفت. در مورد بازی فردا و قضاوت فغانی، پس از اتفاقاتی که در تبریز رخ داد، امروز ثابت شد فغانی متعلق به فوتبال ایران نیست بلکه نماینده فوتبال ایران در سطح دنیاست.

وی افزود: فغانی با شایستگی نشان داد می تواند فینال ها را سوت بزند. هر تیمی آرزو دارد داور دیدارش، فغانی باشد و ما هم افتخار می کنیم. همه دیدند فغانی چقدر خوب، شایستگی هایش را در عرصه‌های بین المللی ثابت کرد. فغانی در بازی های بزرگ دنیا قضاوت کرد و دیدید که هیچ مربی به وی اعتراضی نکرد. ضمن احترام به همه داوران باید بگویم به اینکه فغانی قاضی دیدار ما باشد،‌افتخار می کنم چون او در حال حاضر نفر اول داوری در ایران است.

فرکی در نهایت گفت: امیدوارم نتیجه‌ای که در بازی فردا به دست می‌آید، داوری در آن نقشی نداشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز