خبرگزاری کار ایران

ویسی: دربی اصفهان برای مردم حساسیت زیادی دارد/ باید خوش شانس باشیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:بازی با ذوب آهن بازی حساسی است. مثل تمام دربی های دنیا از حساسیت زیادی برای مردم اصفهان برخوردار است.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن گفت: بازی با ذوب آهن بازی حساسی است. مثل تمام دربی های دنیا از حساسیت زیادی برای مردم اصفهان برخوردار است. برای ما مهم است که بازی خوب و شایسته‌ای انجام بدهیم و خوش شانس باشیم و سه امتیاز بازی را بگیریم و جبران بازی گذشته را کنیم و امیدوارم تماشاگران بازی خوبی ببیند.

ویسی در مورد تغییر مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ضمن تشکر از باقریان که زحمت زیادی برای باشگاه کشیده بود. در همه جای دنیا این مسایل هست. من قراردادم با باشگاه سپاهان است. برنامه‌ام را به هیات مدیره و باشگاه سپاهان ارایه کرده‌ام .من مربی حرفه‌ای هستم و با تمام توان برای سپاهانی که دوستش دارم کار می‌کنم و برای طاهری ‌آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم در کنار هم سپاهان خوبی داشته باشیم.

وی در مورد نتیجه بازی گفت: نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داریم و مهم این است که بازیکنان ما با تمام تمرکز مقابل ما بازی خواهند کرد. ذوبی ها هم همین شرایط را دارد و نتیجه بازی ربطی به تلاش بازیکنان دارد.

ویسی در مورد تعطیلات لیگ گفت: تعطیلی لیگ باعث خوشحالی ما به خاطر دو برد تیم ملی شد. از نظر تمرینی سودی برای ما نداشت و فرسوده‌تر شدیم اما خوب شد که از دو بازی تیم ملی 6 امتیاز گرفت.

سرمربی سپاهان در مورد بازی‌های حاج صفی در تیم ملی و سپاهان و تغییر پستش گفت: همانطور که از احسان انتظار داشتیم فوق العاده بازی کرد و امیدوارم او مهره خوبی برای تیم ملی در این مسابقات و جام جهانی باشد.

سرمربی سپاهان در مورد حضور علی احمدی در سپاهان گفت: با علی احمدی صحبت‌هایی داشتیم که بیاید و تمرین کند او آمد و بعد رفت و سپس دوباره پیام دادیم که بیاید و قرار شد با باقریان صحبت کند که این کار را نکرد و دوباره رفت و خودمان هم نفهمیدیم چه شد.

وی بار دیگر در پاسخ به این سوال که حاج صفی در تیم ملی در پست متفاوتی بازی می کند گفت:  آدمی که شایسته باشد هر کاری را خوب انجام می دهد. احسان هم همین شرایط را دارد و اینکه بازیکنی 10 متر جلوتر باشد یا عقب تر فقط بحث‌های روانی دارد. در بازی با پرسپولیس هم هافبک دفاعی و هم هافبک نفوذی بازی کرد. ما او را جابه جا نمی‌کنیم که آب به آب شود. امیدوارم به تیم ملی کمک کند. او بعد از بازی با پرسپولیس هم به تیم ملی رفت و خوب بازی کرد.

ویسی در مورد شرایط بازی گفت: نمی‌دانم جو ورزشگاه چطور می‌شود. بازیکنانی هستند که تاکنون در دربی بازی نکرده‌اند و معلوم نیست چطور شود. مثل لبه تیغ است اما بازیکنان با تجربه می‌توانند به جوانان ما کمک کنند.

ویسی تصریح کرد: بازیکنان جوان ما خیلی خوب بازی کردند و ان‌شاالله بتوانند آینده خوبی برای سپاهان رقم بزنند. بازی سپاهان و ذوب آهن همیشه زیبا بوده و امیدوارم تماشاگران از کیفیت زیبای بازی لذت ببرند و راضی به خانه‌هایشان برگردند هرچند اگر بازی برنده داشته باشد عده‌ای ناراحت می‌شوند اما در نهایت از زیبایی‌ها بازی همه لذت م‌ی‌برند.

وی در مورد برنامه‌ها و وقفه‌ای لیگ گفت: برنامه مسابقات را از پیش از فصل ارایه کرده‌ بودند.

 

 

 

کد خبر : ۴۱۸۹۹۷