خبرگزاری کار ایران

دژاگه: کره‌ای‌ها هر زمان که به ایران آمدند، بازی سختی داشتند

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای خودم خوشحالم که پس از پنج هفته بدون درد بازی کردم.

به گزارش ایلنا، اشکان دژاگه پس از برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام و کره‌جنوبی را شکست دادیم. برای خودم هم خوشحالم که پس از پنج هفته بدون درد بازی کرده و به تیم ملی کمک کردم. با این حال، مهم‌تر از هر چیزی سه امتیاز بازی خانگی امروز بود که به آن دست پیدا کردیم.

وی در خصوص فضای معنوی که هواداران در ورزشگاه ایجاد کردند، گفت: سعی کردیم حرمت امروز (تاسوعا) را نگه داریم. می‌دانستیم امروز روز مهمی است. خوشحالیم که هواداران از برتری مقابل کره‌جنوبی خوشحال شدند. آنها از دقیقه یک تا نود حمایت و کار را برای‌ کره‌ای‌ها سخت کردند. کره‌ای‌ها هر زمان که به ایران آمدند، بازی سختی داشتند. شنیده‌ام که پیش از بازی عنوان کرده بودند که بازی کردن در ورزشگاه آزادی سخت است.

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه مسیر تیم ملی با برد مقابل کره‌جنوبی هموار شده است، عنوان کرد: بازی امروز خیلی مهم بود. باید امتیازات بازی خانگی را کسب کنیم. در حال حاضر 10 امتیاز داریم، اما نباید به خودمان استراحت داده و بازی با سوریه را آسان بگیریم. سوریه‌ای توانستند چین را شکست دهند، اما ما موفق نشدیم. باید این روند را ادامه داده تا به کمک خدا به جام جهانی صعود کنیم.

 

کد خبر : ۴۱۸۶۵۳