خبرگزاری کار ایران

عزت‌اللهی: جو ورزشگاه ما را تحت تاثیر قرار داد/ کره جنوبی ضعیف نبود

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: قبول ندارم کره بد بود، بلکه این ما بودیم که خوب بودیم و دلیل آن هم آنالیز خوب مربیان از کره‌جنوبی بود.

به گزارش ایلنا، سعید عزت‌اللهی بعد از برد یک بر صفر تیم ملی مقابل کره گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این بازی سخت را با پیروزی پشت سر گذاشته و در صدر جدول قرار بگیریم. کره را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم چطور باید مقابل آنها بازی کنیم.

وی افزود: چند موقعیت گلزنی داشتیم و فقط از یکی از آنها استفاده کردیم اما این برد در این روز عزیز خیلی ارزش داشت. واقعا جو فوق‌العاده‌ای را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم و همه ما تحت تاثیر جوی که هواداران قبل بازی در ورزشگاه به وجود آوردند قرار گرفتیم و جا دارد از آنها تشکر کنیم.

عزت‌اللهی در واکنش به این سوال که آیا تیم ایران در این بازی خوب کار کرد یا اینکه کره حریف ضعیفی بود، گفت: مسلماً خیلی خوب بودیم. طوری حریف را آنالیز کرده بودیم که در زمین حرفی برای گفتن نداشتند و ما یک فرصت گل هم به کره ندادیم و این خیلی مهم است. اینجا ارزش کار مربیان و آنالیز آنها مشخص می‌شود، ما امروز هر آنچه که مربیان خواسته بودند در زمین اجرا کردیم و بازیکنان با تمام وجودشان به میدان رفته و کار بزرگی را در یک روز عزیز انجام دادند. این را هم بگویم که امام حسین (ع) کمک کرد که ما بازی را ببریم.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : ۴۱۸۶۴۹