خبرگزاری کار ایران

کی‌روش عنوان کرد:

فقط نتیجه می‌خواهم/ با صحبت کردن نمی‌توان برنده شد/ بازیکنان خودم را بزرگ می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۴۴

سرمربی تیم ملی تاکید کرد که نسبت به جنگ روانی کره‌ای‌ها بی اعتنا است.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: من ابتدا از حضور تمامی رسانه‌ها تقدیر می‌کنم که برای توجه بیشتر به بازی ایران و کره جنوبی در نشست خبری حاضر شده‌اند. مطمئنا شکی نداریم با توجه به در نظر گرفتن تعداد اصحاب رسانه مشخص است که جذابیت بازی برای هر دو تیم بسیار بالاست.

وی افزود: مطمئناً بازی فردا مقابل کره‌جنوبی قسمت دیگری از رقابت سخت و دشوار ما در راه صعود به جام جهانی خواهد بود. همان‌طور که قبلاً هم گفتم بازی دشواری را مقابل تیمی با تاریخچه بسیار قوی داریم و بازی با کره را ما قسمتی از رقابت خود در مسیر صعود به جام جهانی می‌دانیم. تیم ما کاملاً برای این بازی آماده است و تمامی بازیکنانم با انگیزه و اشتیاق لازم آماده بازی فردا هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: به خصوص به این مسئله دانش داریم که ما در ایام بسیار خاص و محترم برای جامعه ایران به لحاظ فرهنگی و دینی قرار داریم و امیدواریم در این ایام بتوانیم با عملکردی خوب نتیجه قابل قبولی را برای مردم ایران رقم بزنیم. فردا با حضور خود در ورزشگاه منتظر هستیم که هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند. حتی ما این مسئله را می‌دانیم که بازی در ایام بسیار خاصی برگزار می‌شود، اما به حمایت هواداران در بازی مقابل کره جنوبی نیاز داریم. ضمن اینکه از طرف تیم ملی، خودم، تک‌تک بازیکنان و کادر تیم ملی این ایام را به ملت بزرگوار ایران تسلیت می‌گویم.

کی‌روش در مورد اینکه آیا با حضور اشکان دژاگه و رضا جهانبخش بعد از مصدومیت کارش برای انتخاب ترکیب اصلی سخت شده است یا نه، گفت: در ازبکستان هم همه بازیکنان ما در آمادگی کامل بودند، اما ما ترکیب خودمان را انتخاب کردیم، الان هم همان مسئله است و باید بگویم متاسفانه یا خوشبختانه برای انتخاب نهایی بازیکنان دچار سردرد شده‌ام. اما امیدوارم با کمک خداوند بتوانم بهترین انتخاب را برای بازی مقابل کره داشته باشم.

وی در مورد جوسازی و جنگ رسانه‌ای کره‌ای‌ها قبل از دیدار مقابل ایران گفت: نگاه من به این بازی به عنوان تهدید یا فرصت نیست. ما به‌دنبال کسب پیروزی هستیم و می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. ما در واقع در تجارت سرگرمی هستیم و باید باعث شادی و دلگرمی مردم شویم. ما در این کار هدفی داریم و می‌خواهیم به هدف‌مان برسیم. شما نمی‌توانید در روزنامه برنده یک بازی باشید، باید به میدان بروید و بتوانید بازی را با پیروزی پشت سر بگذارید. من هیچ توجهی به این صحبت‌ها ندارم و مطمئن باشید که تیم ملی کار خودش را انجام می‌دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: برای ما بازی برابر کره‌جنوبی همیشه یک چالش است، همیشه از این بازی یاد می‌گیریم و تلاش ما این است که بتوانیم بار دیگر به هدف‌مان که پیروزی مقابل کره جنوبی است، برسیم. کره کشوری است با قدمتی دیرینه که بارها در جام جهانی حضور داشته و حتی میزبان جام جهانی بوده است. در واقع ما مقابل این کشور چیزی برای از دست دادن نداریم، اما آنها هستند که چیزهای زیادی برای از دست دادن دارند. نگاه ما به این بازی نگاه فوتبالی و ورزشی است و در انتهای این بخش باید بگویم مطمئنم مثل همیشه شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

وی ادامه داد: و در انتها چیزی که از بازیکنان می‌خواهم این است که آنها باید زجر بکشند، تلاش کنند و در نهایت به هدف و نتیجه برسند و مطلبی که همیشه به بازیکنانم می‌گویم این است که وقتی صاحب توپ هستید نمایشی که لازم است را با انگیزه و زیبایی انجام دهید تا مردمی که بازی را می‌بینند، لذت ببرند.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که بلیت‌فروشی طبقه دوم ورزشگاه برای بازی فردا متوقف شده است، گفت: این مسائل به بنده ربطی ندارد و نمی‌خواهم صحبتی در این باره انجام دهم، اما امیدواریم هواداران بیایند نه تنها به‌خاطر ایجاد اتحاد بین تیم ملی و تماشاگران، بلکه به این خاطر که هواداران فرصت خواهند داشت یک بازی خوب ببینند، چون تیم‌های ملی ایران و کره بازیکنان بزرگ و خوبی دارند. در نهایت امیدوارم این مسائل حل شود و فردا هواداران در ورزشگاه باشند. مسئله‌ای که فردا حائز اهمیت است، این است که بازیکنان ما با انگیزه و تعهد لازم سعی خواهند کرد بازی خوبی انجام دهند و عملکرد خوبی داشته باشند.  یک بار برای همیشه این را می‌گویم در فوتبال شما نمی‌توانید با ایجاد جنگ‌های رسانه‌ای برنده بازی باشید. باید درون زمین عملکرد خوبی داشته باشید و نتیجه خوبی به دست بیاورید.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که از زمانی که شما سرمربی تیم ملی ایران شدید، مقابل کره خیلی خوب نتیجه گرفته‌اید و همیشه در سه بازی گذشته کره را شکست دادید، آیا دلیل خاصی دارد، گفت: من واقعاً خوش‌شانس هستم که این بازیکنان زیبا و دوست‌داشتنی در کنار من هستند! آنها هستند که زحمت می‌کشند و برای تیم ملی ایران بازی می‌کنند.

کی‌روش در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه شناخت ایران از کره جنوبی چقدر است و اگر بخواهد یک بازیکن شاخص از تیم ملی کره را انتخاب کند، چه کسی است، تصریح کرد: کره جنوبی تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی دارد، اما وظیفه من این است که بازیکنان تیم ملی کشورم بزرگ کنم و آنها را باید بشناسم. شکی نداریم که ستاره کره جنوبی آقای «کو» همان کسی است که علیه ایران صحبت کرده بود، هستند!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز