خبرگزاری کار ایران

نامجومطلق: ایران توان بردن کره‌جنوبی را دارد

یک کارشناس فوتبال معتقد است تیم ملی کره‌جنوبی نسبت به دور‌ه‌های گذشته ضعیف شده و در تهران کار بسیار سختی خواهد داشت.

مجید نامجو مطلق، کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، وضعیت تیم ملی ایران را بسیار خوب و مطلوب توصیف کرد و گفت: تیم ملی ایران در شرایط بسیار خوب روحی و روانی قرار دارد. در بازی‌های گذشته چشم‌نواز و تماشاگرپسند بازی نکردیم اما توانستیم نتیجه بگیریم. اگر این بازی را ببریم 70 درصد راه صعود به جام جهانی را رفته‌ایم.

وی ادامه داد: بازی تیم ملی کره‌جنوبی با قطر را دیده‌ام. تیم ملی کره جنوبی نسبت به دوره‌های گذشته مخصوصا در خط دفاعی ضعیف‌تر شده است. تیم ما توان بردن این تیم کره‌جنوبی را دارد. تیم با تجربه‌ای است. توانسته در چند مرحله به جام جهانی صعود کند اما نسبت به دوره‌های گذشته در خط دفاعی ضعیف‌تر عمل می‌کنند.

این کارشناس فوتبال افزود: در این بازی تک تک بازیکنان تیم ملی ستاره هستند. هر کدام از بازیکنان ما بهتر از بازی‌های گذشته خواهند بود. مخصوصا خط دفاعی که اجازه نخواهد داد کره‌جنوبی روی دروازه ما فشاری وارد کند.

نامجو مطلق در خصوص نتیجه بازی گفت: نتیجه مساوی برای کره جنوبی در تهران بسیار ایده‌ال است. آنها در تهران ریسک نخواهند کرد. با حمایت هواداران مطمئنا نتیجه مورد نظر را کسب خواهیم کرد. شرایط در این بازی به گونه‌ای پیش خواهد رفت که ما شانس بسیاری برای بردن داریم. پس باید از نتیجه‌گرایی فاصله بگیریم و به زیبایی بازی توجه کنیم. البته فوتبال ما از کی‌روش جام جهانی را می‌خواهد و این شرایط را کی‌روش با تدابیر خود به وجود می‌آورد و به اهداف مورد نظرش خواهد رسید. امیدوارم در این بازی نیز تفکراتش جواب بدهد و بتوانیم در این دیدار نیز برنده باشیم.  

 

کد خبر : ۴۱۸۲۳۳