خبرگزاری کار ایران

آب‌های آرام قهرمانی کشور

نفرات برتر مسافت ۲۰۰ متر مشخص شدند/ تیم گیلان قهرمان جوانان و بزرگسالان شد

رقابت‌های قهرمانی کشور آب‌های آرام بعدازظهر امروز (شنبه) با برگزاری مسابقات فینال مسافت ۲۰۰ متر به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه رقابت‌های قهرمانی کشور آب‌های آرام قایقرانان در مواد کایاک یک‌نفره، دونفره و چهارنفره و کانوی یک‌نفره و دونفره 200 متر به مصاف یکدیگر رفتند و چهره نفرات برتر مشخص شد.

در کایاک یک‌نفره 200 متر بزرگسالان علی آقامیرزایی از گیلان مقام اول را به دست آورد، مجید جواهری از خراسان رضوی دوم شد و هادی جعفری از کرمانشاه مقام سوم را از آن خود کرد.

در کانوی یک‌نفره 200 متر بزرگسالان کیا اسکندانی از تهران، علی اجاقی از کرمانشاه و علی الماسی از همدان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک یک‌نفره 200 متر جوانان شایان مافی از گیلان اول، کسری اشرفی از کردستان دوم و خزر ماهینی از بوشهر سوم شدند.

در کانوی یکنفره 200 متر جوانان رشاد وفائی از کردستان، علیرضا حسینی از گیلان و علی جان بابایی از مازندران رتبه های نخست را از آن خود کردند.

در کایاک دونفره 200 متر بزرگسالان بابک دربان و علیرضا علی‌محمدی از تهران مقام نخست را از آن خود کردند، امیرحسین غریب و علیرضا فرمانده از گیلان دوم شدند و مصطفی نوری و محمد ولدی از همدان جایگاه سوم را به دست آوردند.

در کانوی دونفره 200 متر بزرگسالان مهرداد دانیالی و سهیل نوروزنژاد از گیلان اول، سروش رضویان و معراج محمد زاده از تهران دوم و مهدی بحری‌پور و عباس بحری‌پور از آذربایجان شرقی سوم شدند.

در کایاک دونفره 200 متر جوانان شایان مافی و محمد زارع از گیلان، مهرشاد شریفی و امیر خوانساری از مازندران و سینا اطاعتی و کوروش فرجی از تهران اول تا سوم شدند.

در کانوی دونفره 200 متر جوانان نبی رضایی و علی جان بابایی از مازندران مقام اول، بهراد پیوندسرخی و علیرضا حسینی از گیلان مقام دوم و امیرحسین ماهینی و شایان حسینی از بوشهر مقام سوم را به دست آوردند.

در کایاک چهارنفره 200 متر بزرگسالان تیم گیلان با ترکیب جواد مومنی، علی آقامیرزایی، امیر غریب و پیمان قویدل از گیلان اول شدند، تیم تهران با ترکیب علی جمشیدی، بابک دربان، پوریا شریفی و علیرضا علیمحمدی در رده دوم قرار گرفتند و تیم مازندران با ترکیب امین بوداغی، صابر خامش، نیما رمضانی و سجاد مختاری از مازندران مقام سوم را به دست آوردند.

در کایاک چهارنفره 200 متر جوانان تیم گیلان با ترکیب شایان مافی، ابوالفضل درجزی، محمد زارع و امیر آقامیرزایی مقام نخست را به دست آوردند، تیم مازندران با ترکیب یوسف پشتوان، امیر خوانساری، محمد بالی اسلامی و مهرشاد شریفی دوم شد و تیم تهران با ترکیب آرمین حیدرزاده، امیر رضانژاد، پارسا امیدوار و سینا اطاعتی در رده سوم قرار گرفت.

بر این اساس بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان پس از برگزاری 63 مسابقه در دریاچه آزادی به پایان رسید.

تیم گیلان در رده سنی جوانان و بزرگسالان قهرمان شد

پس از 3 روز مسابقه و انجام 63 رقابت در دور مقدماتی، نیمه نهایی و فینال، مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام آقایان به پایان رسید.

 این رقابت ها در مواد کایاک و کانو، در مسافت 1000، 500 و 200 متر و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان انجام شد.

در پایان رقابت ها در رده سنی بزرگسالان تیم گیلان با 261 امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، تیم تهران با 250 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم کرمانشاه با 191 امتیاز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در رده سنی جوانان نیز تیم گیلان با 268 امتیاز قهرمان شد، تیم مازندران با 257 امتیاز مقام دوم را بدست آورد و تیم تهران با 230 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

 این رقابت‌ها با حضور بیش از 200 قایقران از 18 استان در دریاچه آزادی برگزار شد.

 

 

کد خبر : ۴۱۷۹۹۵