خبرگزاری کار ایران

فوساتی: قطر قطعا به جام جهانی 2018 صعود می‌کند

سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید این تیم قطعا در جام جهانی روسیه حاضر خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از گلف نیوز، تیم ملی قطر باید در سومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی روسیه فردا (پنجشنبه) به مصاف کره جنوبی برود. قطری‌ها که از دو دیدار نخست خود امتیازی کسب نکردند، سرمربی خود را برکنار و خورخه فوساتی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. این مربی در نشست خبری پیش از دیدار با کره جنوبی عنوان کرد قطر حداقل به کسب رتبه سوم گروه و صعود به پلی‌آف جام جهانی فکر می‌کند و معتقد است این هدف کاملا دست یافتنی است.

او در این باره گفت: اول باید بگویم که افتخار بزرگی نصیبم شده که سرمربی تیم ملی قطر هستم و یک مسئولیت بزرگ برای من است که در راه جام جهانی هدایت قطر را بر عهده داشته باشم. من به توانایی‌های قطر اعتقاد دارم و با وجود دو شکست در دو بازی نخست مطمئنم قطر در جام جهانی روسیه حاضر خواهد بود. البته می‌گویم خیلی خیلی کار سختی است ولی من خوش‌بینم.

فوساتی ادامه داد: بهترین وضعیت برای ما کسب عنوان سوم گروه است تا به پلی‌آف برویم. خیلی برایمان سخت است که بخواهیم صعود مستقیم داشته باشیم ولی فکر می‌کنم اگر در رتبه سوم قرار بگیریم برای پلی‌آف شانس زیادی داریم که به جام جهانی برسیم. در بازی سوم خودمان کاملا با بازی نخست متفاوت خواهیم بود و یک بازی متفاوت را خواهیم داشت.

قطر بعد از دیدار با کره جنوبی، باید به مصاف تیم ملی سوریه برود.

 

کد خبر : ۴۱۷۱۴۳