خبرگزاری کار ایران

میرزاپور: لوبانف دروازه‌بان مطمئنی نیست

دروزاه‌بان اسبق تیم ملی ایران معتقد است بیرانوند می‌تواند نقش بسزایی در بازی ایران برابر ازبکستان داشته باشد.

ابراهیم میرزاپور، ملی‌پوش اسبق کشورمان در مورد بازی ایران و ازبکستان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: ازبکستان دو دیدار قبلی خودش را با پیروزی پشت سر گذاشته و تیم با کیفیتی است. این دیدار و دیدار بعدی با کره‌جنوبی برای ایران بسیار حائز اهمیت است چرا که شانس اصلی صعود به جام‌جهانی همین سه تیم هستند. تیم ملی ایران هم در دو بازی گذشته چهار امتیاز به دست آورده است و شرایط خوبی در جدول دارد. 

میرزاپور در مورد تاکتیک ایران برای بازی با ازبکستان گفت: ایران در کارهای دفاعی بسیار خوب عمل می‌کند و ما در بازی‌ها اخیر کمترین موقعیت‌ را به حریفانمان داده‌ایم. از بازیکنی که در نوک حمله قرار دارد تا دروازه‌بان همگی در کارهای دفاعی خوب عمل می‌کنند. بنابراین من فکر می‌کنم در این بازی هم مانند بازی‌های گذشته دفاع کنیم و از ضد حملات استفاده‌ کنیم. ضمن اینکه می‌توانیم از ضربات ایستگاهی هم برای رسیدن به گل استفاده کنیم. 

میرزاپور در مورد دروازه‌بان تیم ملی ایران گفت: بیرانوند نشان داده دروازه‌بان خوبی است و در دو بازی گذشته هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت. او می‌تواند نقش بسزایی در این بازی داشته باشد ضمن اینکه علیرضا حقیقی هم روی نیمکت داریم که او هم دروازه‌بان خوبی است. 

دروازه‌بان سابق کشورمان در پایان در مورد لوبانف گفت: لوبانف در مدتی که در پرسپولیس حضور داشت نشان داد دروازه‌بان مطمئنی نیست. شاید او بعد از اینکه از پرسپولیس رفت تغییر کرده باشد اما در مدت حضورش در ایران دروازه‌بان مطمئنی نبود.

 

کد خبر : ۴۱۷۱۰۱