خبرگزاری کار ایران

عباسی:بازیکنان چهره تیم‌های مدعی لیگ را مشخص می‌کند/مشکلات مالی در همه ورزش‌ها وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۶۹۹

عباسی می‌گوید: تقسیم بازیکنان در تیم‌های والیبال همواره یکی از مشکلات لیگ والیبال است. تیم‌هایی که از نظر مالی وضعیت بهتری دارند می‌توانند در بازار نقل و انتقالات بازیکنان با کیفیت را جذب کنند.

جهانگیر عباسی، کارشناس والیبال ایران در خصوص لیگ والیبال ایران و مسائل مربوط به کیفیت آن به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: لیگ والیبال ایران به‌نظر بدون تغییر نسبت به لیگ‌های سال گذشته برگزار خواهد شد. تنها تفاوتی که لیگ امسال با سال‌های قبل دارد جابه‌جایی بعضی از تیم‌ها است. که این تغییرات نمی‌تواند در کیفیت لیگ تاثیرات چندانی داشته باشد.

او ادامه می‌دهد: تقسیم بازیکنان در تیم‌های والیبال همواره یکی از مشکلات لیگ والیبال است. تیم‌هایی که از نظر مالی وضعیت بهتری دارند می‌توانند در بازار نقل و انتقالات بازیکنان با کیفیت را جذب کنند و از هفته اول بازی‌های خود را با انگیزه شروع کنند و برای قهرمانی خود را آماده کنند و در مقابل تیم‌هایی که نتوانستند بازیکنان خوبی جذب کنند، لیگ را بدون انگیزه در حالی شروع می‌کنند که از ابتدای بازی‌ها در انتهای جدول حضور دارند.

عباسی در مورد تیم‌های مدعی لیگ امسال خاطر نشان می‌کند: لیگ برتر با 12 تیم برگزار خواهد شد. این تعداد تیم می‌تواند به فرسایشی نشدن لیگ کمک کند و باعث می‌شود تا بازیکنان از نظر بدنی دچار افت نشوند. در این بین باتوجه به چهره تیم‌ها و کادر فنی آنها می‌توان سه تیم را برای کسب عنوان قهرمانی در اولویت قرار داد. تیم‌های شهرداری ارومیه، بانک سرمایه و پیکان سه تیمی هستند که جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند و بعد از آنها می‌توان به تیم‌های تبریز، متین ورامین و سایپا اشاره کرد.

مربی اسبق شهرداری ارومیه در خصوص وضعیت نامناسب مالی برخی از تیم‌ها می‌گوید: متاسفانه برخی از تیم‌ها بخاطره در اختیار نداشتن منابع مالی مناسب در ادامه کار خود به مشکلات مالی بر می‌خورند که این موضوع در همه ورزش کشور وجود دارد. این موضوع راه حلی ندارد جز اینکه بودجه کافی و اسپانسرهای دائم در اختیار آنها قرار بگیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز