خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون تیروکمان در گفت‌وگو با ایلنا:

تا برگزاری انتخابات مسئولیت فدراسیون با شجاعی است

کیارستمی می‌گوید: باتوجه به اساسنامه فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تیروکمان، رییس پیشین، مسئولیت فدراسیون را برعهده دارد.

رضا کیارستمی، دبیر فدراسیون تیروکمان در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون تیروکمان و اتمام دوره ریاست محمدعلی شجاعی، رییس اسبق فدراسیون تیروکمان به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بیش از یک هفته است که ریاست محمدعلی شجاعی در فدراسیون تیروکمان به اتمام رسیده است. باتوجه به اساسنامه فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تیروکمان، رییس اسبق مسئولیت فدراسیون را برعهده دارد.

او ادامه می‌دهد: ثبت نام‌ از اشخاصی که تمایل به شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون را داشته‌اند انجام شده است و در ادامه باید منتظر باشیم تا نتیجه تعیین صلاحیت‌ها و تاریخ برگزاری انتخابات مجمع از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود و پس از آن با برگزاری انتخابات چهره رییس جدید فدراسیون تیروکمان مشخص شود.

دبیر فدراسیون تیروکمان در خصوص اساسنامه فدراسیون تیروکمان می‌گوید: از چهار سال قبل که اساسنامه فدراسیون تیروکمان به تصویب رسید، همه امورات فدراسیون بر اساس آن پیگیری شده است و تاکنون مشکلی پیش نیامده است.

 

کد خبر : ۴۱۶۶۲۱