خبرگزاری کار ایران

برزگر: بهتر است فدراسیون با هادی کنار بیاید/ اکنون نمی‌توان در مورد عملکرد طلایی چیزی گفت

عضو شورای فنی کشتی آزاد می‌گوید: طلایی دارای خصوصیت‌هایی مانند انتقاد پذیر بودن، مشورت گرفتن از سایرین و سطح بالای فنی است که می‌تواند به آینده کشتی آزاد ایران کمک‌های بسیاری بکند.

منصور برزگر، عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد حاشیه‌هایی که قبل از رقابت‌های المپیک ریو در دیدار کمیل قاسمی و پرویز هادی رخ داد، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: حاشیه‌هایی که بعد از دیدار انتخابی وزن 125- کیلوگرم رخ داد، پرویز هادی که جزو کشتی‌گیران جوان ایران محسوب می‌شود تحت تاثیر جو رقابت قرار گرفت و با توجه به اینکه کشتی را واگذار کرده بود، رفتار‌هایی از خود نشان داد که قبل از آن از او ندیده بودیم. فدراسیون کشتی هم باید با او تعامل داشته باشد و با هادی کنار بیاید تا هر چه زودتر به تمرینات تیم ملی بازگردد.

او به شروع اردوهای تیم ملی کشتی آزاد اشاره و خاطرنشان می‌کند: اردوهای تیم ملی کشتی آزاد برای آمادگی دو وزن غیر المپیکی 61- کیلوگرم و 70- کیلوگرم چند روزی است که برگزار شده است و در ادامه افراد دعوت شده باید با گرفتن کشتی‌های انتخابی و گذر از فیلترهای فدراسیون کشتی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی با یکدیگر رقابت کنند.

برزگر در مورد محمد طلایی، سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید: محمد طلایی را می‌توان یکی از نیروهای بااخلاق و فنی جامعه کشتی نامید. او دارای خصوصیت‌هایی مانند انتقاد پذیر بودن، مشورت گرفتن از سایرین و سطح بالای فنی است که می‌تواند به آینده کشتی آزاد ایران کمک‌های بسیاری بکند. اکنون نمی‌توان در مورد عملکرد او چیزی گفت، باید صبر کنیم تا ببینیم در آینده طلایی چه نتایجی را می‌تواند به دست آورد.

 

کد خبر : ۴۱۶۵۶۷