خبرگزاری کار ایران

رحمان: باز هم رکوردشکنی خواهم کرد

سیامند رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان، پس از ثبت رکوردی رویایی در بازی‌های پارالمپیک ریو، به رکورد شکنی مجدد در بازی های پارالمپیک 2020 می‌اندیشد.

به گزارش ایلنا، دارنده نشان طلای دو دوره از بازی‌های پارالمپیک در خصوص برنامه‌هایش برای آینده گفت: هنوز خستگی مسابقات به طور کامل از بین نرفته و همچنان پذیرای میهمانان عزیزی هستیم که برای دیدن من به اشنویه می‌آیند و از همه آنها، به ویژه همشهری‌های خوبم که برایم سنگ تمام گذاشتند، سپاسگزارم. همان طور که قبلاً هم گفتم مدالم را به مردم ایران تقدیم کردم که با حمایت ها و دعاهایشان باعث دلگرمی من شدند و دست تک تک آنها را می بوسم  و امیدوارم باز هم بتوانم دلشان را شاد کنم.

قوی ترین مرد پارالمپیک افزود: مسابقات ریو برایم کمی به نسبت لندن دشوارتر بود. صرف نظر از توقع مدال و کسب بهترین جایگاه، قرار بود رکوردی که در لندن قول داده بودم به ثبت برسانم و همه از من انتظار داشتند که بتوانم به وعده‌ام عمل کنم. یکسال و نیم در اردو بودیم و همه اعضای تیم سخت تلاش کردند و خدا را شاکرم که توانستم آنچه مد نظر بود محقق کنم و نه تنها رکورد سیصد کیلوگرم را ثبت کردم، بلکه 10 کیلوگرم هم بیشتر از آنچه قول داده بودم بالای سر بردم.

وی گفت: بعد از کمی استراحت تمریناتم را شروع می‌کنم و تلاش می‌کنم در رویدادهای پیش‌رو نیز بتوانم پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاورم. باز هم به فکر رکورد شکنی هستم و تا زمانی که بتوانم در عرصه ی قهرمانی باشم، می‌خواهم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

رکورد دار دسته فوق سنگین جهان خاطر نشان کرد: با وجود گسترش شبکه‌های اجتماعی و دنیای مجازی، جمعیت بیشتری در کشور با ورزش پارالمپیکی آشنا شدند و نتایج را پیگیری می‌کردند. در این بین لطیفه‌ها و پست‌های طنزی که هنگام مسابقه من منتشر شد، بسیار جالب بود و خیلی از آنها را برایم ارسال می‌کردند! در بین این‌ها یک لطیفه بود که از قول من می‌گفت از اتاق فرمان می گویند وزنه ها تمام شده و باز هم بیاورید! این برایم خیلی جالب بود و خندیدم!

رحمان در پایان افزود: برای موفقیت من و سایر ورزشکاران، گروه زیادی در تلاش بودند و خیلی از آنها پشت صحنه هستند. از همه آنها تشکر می‌کنم و به ویژه از خسروی وفا که از ابتدای فعالیت من در این رشته همیشه از من حمایت کرد و چیزی کم نگذاشت، قدردانم. از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون، کادر فنی و انجمن و خانواده عزیزم سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم با موفقیت‌های آتی زحمات این دوستان را جبران کنم.

 

کد خبر : ۴۱۶۳۴۰