خبرگزاری کار ایران

غیبت شهسواری، عمرانی و تیتارنکو در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز بانوان

رقابت‌های دسته برتر بانوان بزرگسالان کشور روزهای 15 و 16 مهرماه در آکادمی مجموعه انقلاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در این رقابت‌ها 16 بازیکن حضور دارند که ابتدا در چهار گروه به رقابت می‌پردازند و پس از تعیین مقام در مرحله گروهی مسابقات خود در مرحله دوم تا مشخص شدن نفرات اول تا شانزدهم ادامه می‌دهند.

طبق بخشنامه مسابقات امروز در محل فدراسیون تنیس روی میز و با حضور پیمان حسنی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون، پروانه چوپان نژاد سرداور این مسابقات و داریوش ضرغامپور عضو کمیته مسابقات جلسه قرعه کشی برگزار شد و نفرات طبق جداول زیر در گروه‌های چهارگانه قرار گرفتند:

گروه یک: 1- فاطمه جمالی فر ( البرز ) 2- هلیا اصغری ( تهران ) 3- منصوره رضایی ( اصفهان ) 4- ملیکا عامرطاس ( فارس )

گروه دو: 1- مریم صامت ( گلستان ) 2- سارا شهسواری ( کرمانشاه ) 3- پریناز حاجیلو ( البرز ) 4- شیرین قلعه بیگی ( تهران )

گروه سه: 1- مهشید صامت ( گلستان ) 2- مریم فرعی ( البرز ) 3- عاطفه کریمی ( تهران ) 4- فاطمه مختار رضایی ( مازندران )

گروه چهار: 1- غزاله ملاطلب ( البرز ) 2- صبا صفری ( مازندران ) 3- آنا فیاضیان ( اصفهان ) 4-الناز دبیری ( همدان )

ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و النا تیتارنکو بازیکنی هستند که در این رقابت‌ها حضور ندارند که بدین ترتیب فاطمه جمالی‌فر، مریم و مهشید صامت و غزاله ملاطلب بعنوان سیدهای یک تا 4 این رقابت قرعه کشی شدند.

سیدبندی این رقابت‌ها بر اساس آخرین رده بندی دسته برتر سال گذشته و دسته یک برگزار شده سال 95 در کرمانشاه قرعه کشی شده است که این رقابت‌ها از ساعت 9 صبح 15 مهرماه آغاز می شود که برنامه زمان بندی مسابقات متعاقباً اعلام خواهد شد.

مسابقات دسته برتر بزرگسالان بانوان کشور دارای رنکینگ داخلی با ضریب امتیازی 3 خواهد بود که بالاترین ضریب ارزشیابی رنکینگ داخلی کشور محسوب میشود که پس از برگزاری مسابقات دسته برتر اولین رنکینگ داخلی بانوان کشور نیز منتشر خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۱۶۰۶۲