خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فدراسیون فوتبال و منصوریان پس از سومی فوتسالی‌ها در جام جهانی

فدراسیون فوتبال پس از کسب مقام سومی تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، این موفقیت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال در پیامی کسب عنوان سومی رقابت‌های جام جهانی فوتسال برای اولین بار در تاریخ فوتسال ایران را تبریک گفت.

متن پیام فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

«افتخار آفرینی و کسب عنوان سوم جهان توسط شیرمردان تیم ملی فوتسال کشورمان و همچنین قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان پس از 24 سال از آخرین حضور در رقابت‌های جام جهانی 1992، نشان از اقتدار و رشادت جوانان برومند ایران زمین دارد، آنها که توانستند عنوان سوم جام جهانی فوتسال 2016 کلمبیا را برای مردم عزیز ایران به ارمغان بیاورند. بی‌شک این افتخار در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی و پایمردی‌های غیور مردان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران به‌دست آمده است.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران کسب این افتخار بزرگ و اولین مدال برنز رقابت‌های جام جهانی فوتسال کلمبیا را به جامعه بزرگ فوتسال، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی و خانواده‌های آنها تبریک می‌گوید».

همچنین، علیرضا منصوریان، سرمربى استقلال پیروزى درخشان تیم ملى فوتسال ایران مقابل پرتغال و کسب مقام سوم جام جهانى را به همه خانواده ورزش ایران تبریک گفت. منصوریان در پیام خود نوشته است: «کسب مقام سوم جام جهانى فوتسال افتخارى بسیار بزرگ و غرورآفرین است. از صمیم قلب این افتخارآفرینى را به تمامى بازیکنان و مربیان و مسئولان تیم ملى فوتسال به‌خصوص سیدرضا افتخارى که زحمات بسیارى براى این تیم کشید، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم موفقیت و درخشش تیم‌هاى ملى فوتبال و فوتسال ایران همچنان ادامه داشته باشد».

 

کد خبر : ۴۱۵۶۹۱