خبرگزاری کار ایران

استیلی: پرسپولیس تیم همیشگی نبود/ برانکو در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی پاسخگو باشد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است برانکو مسئول انتخاب و خرید بازیکنان خارجی پرسپولیس بوده است و خود او باید در اینباره پاسخگو باشد.

حمید استیلی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل قشفایی شیراز به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: پرسپولیس تیم همیشگی نبود و مثل بازی‌های لیگ عملکرد خوبی نداشت. بازیکنان جایگزین به علت تعطیلی‌های زیاد لیگ از حالت مسابقه خارج شده بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

وی افزود: پرسپولیس جام بزرگی را از دست داد. جامی که می‌توانست با برد در چهار یا پنج بازی به قهرمانی برسد و سهمیه حضور در آسیا را کسب کند. به نظر من ایراد بزرگ جام حذفی این است که تیم های کاملا شایسته قهرمان این مسابقات نمی‌شوند زیرا با برد در پنج بازی عیار واقعی یک تیم مشخص نمی‌شود.

مربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه بر خلاف گفته کارشناسان اختلاف نیمکت پرسپولیس با بازیکنان اصلی زیاد نیست تصریح کرد: در هیچ جای دنیا و در هیچ تیمی همه بازیکنان یک تیم در یک سطح قرار ندارند. پرسپولیس بازیکنان جوان زیادی روی نیمکت دارد که اگر در هر تیمی به غیر از پرسپولیس بازی می‌کردند به طور قطع بازیکن ثابت بودند. به نظر من مشکل پرسپولیس در بازی دیروز اختلاف نیمکت‌نشینان و بازیکنان اصلی نبود.

استیلی در ادامه مشکل اصلی پرسپولیس را کمبود مهره در دفاع وسط عنوان کرد و گفت: مهمترین قسمتی که باید در پرسپولیس ترمیم شود، دفاع وسط این تیم است. پرسپولیس به غیر از جلال حسینی دفاع وسط تخصصی دیگری ندارد و اگر شرایط به همین منوال باشد در آینده و با تعداد زیاد مسابقات دچار مشکل می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز گفت: اگر قرار باشد با هزینه های گزاف بازیکن خارجی به ایران بیاید و در تیم خود بازیکن ثابت نباشد بهتر است از جوانان مستعدی که در فوتبال ایران حضور دارند استفاده شوند. در خصوص بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز به دلیل اینکه شخص برانکو مسئول انتخاب و خرید این بازیکنان بوده است باید در خصوص عملکردشان پاسخگو باشد. چیزی که ما در بازی دیروز دیدیم هیچکدام از بازیکنان خارجی پرسپولیس عملکرد قابل توجهی در 120 دقیقه بازی نداشتند.

 

کد خبر : ۴۱۵۶۳۸