خبرگزاری کار ایران

جام حذفی فوتبال

خلق دومین شگفتی توسط نفت‌وگاز گچساران/ استقلال خوزستان هم حذف شد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر نتوانست به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

به گزارش ایلنا، مرحله سوم جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 امروز (جمعه) با دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و نفت‌وگاز گچساران در ورزشگاه غدیر اهواز پیگیری شد که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر نماینده گچساران به اتمام رسید. تک‌گل تیم نفت‌وگاز را کوشا بهایی‌پور در دقیقه 57، وارد دروازه آبی‌پوشان خوزستانی کرد.

با این نتیجه، تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران به دور بعد راه یافت و در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف راه‌آهن یزدان خواهد رفت. شاگردان پاشازاده در راه‌آهن با انصراف شهرداری بندرعباس به مرحله بعد صعود کردند.

نتایج مسابقات امروز (جمعه) جام حذفی به شرح زیر است:

خونه‌به‌خونه بابل 2 - شاهین بندرعامری بوشهر صفر

قشقایی شیراز یک (6) - پرسپولیس تهران یک (5)

تراکتورسازی تبریز 2 - فولاد یاسوج صفر

بادران نوین تهران صفر - سایپا 2

امید شهرداری اراک صفر - گسترش فولاد تبریز 5

ایرانجوان بوشهر صفر- نفت امیدیه یک

استقلال خوزستان صفر - نفت‌وگاز گچساران یک

همچنین امروز (جمعه) قرار بود دیدارهای شهرداری فومن - سپیدرود رشت، مس کرمان - خیبر خرم‌آباد و پدیده مشهد - شهباز نوژن البرز از ساعت 15 و نیز دیدار پارس جنوبی جم - نیروی زمینی تهران از ساعت 16:15 برگزار شود که این مسابقات به علت انصراف تیم‌های سپیدرود رشت، خیبر خرم‌آباد، شهباز نوژن البرز و نیروی زمینی تهران لغو شد و حریفان آنها، صعود کردند.

از ساعت 16:30 نیز مقرر شده بود دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال آبی ب تهران به مصاف هم بروند که با کناره‌گیری تیم تهرانی، این مسابقه برگزار نشد و نفت مسجد سلیمان به دور بعد راه یافت.

 

 

کد خبر : ۴۱۵۳۳۸