خبرگزاری کار ایران

تمرین استقلال پشت درهای بسته

تمرینات سبک استقلال پیش از بازی با ملوان نوین/تمرین اختصاصی روزبه چشمی

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای مصاف با ملوان نوین در رقابت‌های جام حذفی امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال فردا از مرحله یک سی‌ودوم نهایی رقابت‌های جام حذفی در انزلی به مصاف ملوان نوین خواهد رفت. بر همین اساس شاگردان علیرضا منصوریان امروز آخرین تمرین سبک خود را قبل از اعزام به انزلی و از ساعت 12 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز کردند.

* در تمرین امروز یعقوب کریمی و پادوانی به خاطر مصدومیت غایب بودند، هرچند این دو بازیکن به بازی فردا هم نخواهند رسید.

* قبل از آغاز تمرین علی منصوریان دقایقی را برای بازیکنان به صحبت پرداخت و اهمیت رقابت‌های جام حذفی را برای بازیکنان گوشزد کرد.

* بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی در تمرین امروز حاضر بودند، ضمن اینکه استیو جونز بدنساز استقلال که به خاطر سرماخوردگی در تمرین روز گذشته حضور نداشت،‌ امروز با حضور در تمرینات کارهای بدنی بازیکنان را زیر نظر گرفت.

* بازیکنان با دویدن و انجام کارهای هوازی و سرعتی، در ابتدای تمرین بدن‌های خود را گرم کردند که در این بین گلرها زیرنظر بابازاده به تمرین اختصاصی پرداختند.

* روزبه چشمی که دوران نقاهت پس از مصدومیت را پشت سر می‌گذارد، امروز نیز در تمرینات حاضر شد و به طور اختصاصی به دویدن پرداخت.

* آبی‌پوشان بعد از تمرینات هوازی زیرنظر منصوریان به پاسکاری ترکیبی مشغول شدند که البته سرمربی استقلال در این بخش از تمرین توجه ویژه‌ای به عملکرد بازیکنانش داشت.

* بازیکنان استقلال بعد از مرور کارهای تاکتیکی به دو تیم تقسیم شده و در نیمی از زمین به بازی فوتبال مشغول شدند.

* تمرین امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار شد.

بازیکنان استقلال پس از صرف ناهار، راهی فرودگاه شده و به رشت سفر خواهند کرد. در ادامه این سفر که استقلالی‌ها با اتوبوس از رشت راهی انزلی می‌شوند، در هتل سپیدکنار مستقر خواهند شد.

بازی استقلال و ملوان نوین فردا از ساعت 16 و 10 دقیقه در انزلی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۱۵۲۸۰