خبرگزاری کار ایران

فولاد یاسوج را دست‌کم نمی‌گیریم

قلعه‌نویی:استعدادیاب ارشد باشگاه بارسلونا به من گفت این لیگ برتر نیست/قلم‌ به دست‌های عمروعاصی علیه مربیان داخلی جبهه می‌گیرند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: استعدادیاب ارشد باشگاه بارسلونا به خاطر تعطیلی‌های مکرر لیگ برتر به من گفت که لیگ شما لیگ برتر نیست.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل فولاد یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تیم یک تیم ناشناخته است و من به دلیل اینکه دو بار از دست کم گرفتن چنین تیم‌هایی تجربه بد داشتم این تیم را به هیچ عنوان دست کم نمی‌گیرم. در دیدار مقابل فولاد یاسوج ما همانند بازی‌هایمان در لیگ برتر به میدان می‌‌رویم چون از این تیم شناخت چندانی نداریم.

وی افزود: ما هم به جام حذفی و هم به لیگ برتر نگاه یکسانی داریم اما نگاه ما به لیگ برتر خیلی بلندمدت است. امروز استعدادیاب ارشد باشگاه بارسلونا که برای بازی در باشگاه تراکتورسازی در تبریز حضور داشت زمانی که از برنامه لیگ برتر ما آگاه شد به من گفت که اسم این را نمی‌توان لیگ برتر گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در این شرایط نگه داشتن بازیکنان در شرایط مسابقه برای تیم‌های بزرگ سخت است. ما از الان به فکر تعطیلات آینده هستیم و حتی با مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز تماس گرفتیم که بتوانیم یک دیدار دوستانه را با این تیم برگزار کنیم اما برگزاری این مسابقات برای تمامی تیم‌ها سخت است چون در حال حاضر همه با مشکلات مالی مواجه هستند. به قول کشتی‌گیرها ما الان روی پل قرار داریم.

قلعه‌نویی در مورد هدف تیمش برای دیدار فردا گفت: ما به دیدار مقابل فولاد نگاه مسابقه‌ای داریم و رفتار ما نیز این موضوع را نشان می‌دهد؛ البته تراکتورسازی الان بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد که نمی‌تواند بر روی آنان نام بازیکن ذخیره را گذاشت. شاید در دیدار فردا از یکی دو بازیکنمان که تازه از بند مصدومیت رها شدند استفاده نکنیم.

وی در مورد چمن استادیوم یادگار امام و شرایط نامطلوب آن گفت: صحبت کردن در این زمینه کار مدیریتی است اما من 2 بار به استادیوم یادگار امام سر زدم و می‌دانم که 2،3 ایراد بزرگ دارد.کارهایی که در حال حاضر در استادیوم یادگار امام انجام می‌گیرد با این چمن همخوانی ندارند و تکه‌های آن همانند یکدیگر نیستند اما اگر این چمن نصب شود و به آن فرصت بدهیم تا 80 درصد وضعیت آن بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: وضعیتی که چمن استادیوم یادگار امام در حال حاضر دارد آن چیزی نیست که به ما وعده داده و روی آن مانور داده بودند.

قلعه‌نویی در مورد احتمال جدایی سروش رفیعی از این تیم در نیم‌فصل گفت: انتقال بازیکن در همه جای دنیا مرسوم است و نباید روی آن حساسیت داشته باشیم. من چندی پیش به باشگاه اعلام کردم که باید هر چه سریعتر تکلیف این بازیکن را مشخص کنند.

وی تأکید کرد: ما دوست داریم که سروش رفیعی در تراکتورسازی بماند اما او باید در تیمی بازی کند که دلش با آن تیم باشد. اگر رفیعی در تراکتورسازی بماند ما خوشحال می‌شویم و اگر این اتفاق رخ ندهد نیز به سراغ بازیکن دیگری می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در حال حاضر چند نفری هستند که باند تشکیل دادند و در نوشتن خدا را در نظر نمی‌گیرند. اگر این لیگ را یک مربی ایرانی تعطیل می‌کرد همین قلم به دستان و میکروفن به دستهای عمروعاصی علیه او جبهه می‌گرفتند. ما باید به لیگ برتر خودمان اعتماد کنیم.

 

 

کد خبر : ۴۱۵۱۷۴