خبرگزاری کار ایران

جلالی: آماده بازی در جام حذفی هستیم/تعطیلی‌ها نیم فصل را از بین می‌برد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است و از حالا نمی‌توانم بگویم پیکان در پایان فصل کجا قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با هف سمنان در جام حذفی گفت: مقابل تیمی از یک استان بازی می‌کنیم که در همه رشته‌ها صاحب نظر است و در فوتبال هم بازیکنان و مربیان بزرگی دارد. 

وی افزود: امیدوارم باشگاه هف در سال‌های آینده نفرات بومی بیشتری جذب کرده و با قدرت بیشتری به فعالیت بپردازد. این استان بسیار قوی است و ما سعی می کنیم در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم و با همه موجودی مان به جام حذفی بیاییم تا راهمان را به خوبی طی کنیم. 

سرمربی جلالی در مورد اینکه تیم هف سمنان می‌خواهد در این دوره شگفتی ساز شود گفت: سوابق تیم حریف را بررسی کرده‌ایم با بازیکنانم صحبت کرده ام، حریف فردای ما یکی از تیم های خوب لیگ دو است که یاران مستعد زیادی دارد. اما ما هم خودمان را به اندازه کافی برای بازی فردا آماده کرده ایم.

جلالی در مورد تساوی هف سمنان با پرسپولیس در بازی دوستانه گفت: سوابق تیم را بررسی کرده‌ایم. سمنان استانی است که استعدادهای زیادی در حوزه بازیگری و مربیگری دارد. جای تعجب ندارد که حریف فردای ما تیم خوبی است. اگر حجم سرمایه گذاری در فوتبال این استان افزایش پیدا کند قطعا تیم‌های خوبی از این استان به وجود می آید. استان سمنان در زمینه‌های علمی و فرهنگی نیز استعدادهای زیادی دارد که چهره‌های فرهیخته زیادی به کشور معرفی کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد بازگشت بهادر عبدی به تمرینات  اظهار داشت: به اتفاق بازیکنان تیم عبدی را به تمرینات بازگرداندیم به هر حال این بازیکن ضایعه کوچکی را پشت سر نگذاشته، همه ما کنار او هستیم. عبدی را در مسابقه فردا به عنوان یکی از 18 بازیکن وارد لیست می‌کنیم و فکر می‌کنم این مسئله از لحاظ روحیه به عبدی کمک می‌کند به بهادر عبدی و خانواده‌اش می گویم که ما کنارش حضور داریم.

وی در مورد اینکه آیا تیمش پتانسیل قهرمانی دارد خاطرنشان کرد: برای صحبت کردن در این مورد هنوز خیلی زود است. تیمی هستیم که می‌خواهیم در لیگ برتر به ثبات رسیده و پیشرفت خوبی کردیم. ما در 7 بازی که انجام دادیم در 5 مسابقه از حریف پیش بودیم و تنها در یک دیدار به پیروزی رسیدیم این نشان می‌دهد تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده با چالش‌هایی روبروست. اما از سویی دیگر بیانگر این مسئله است که تیم خوبی داریم اما اینکه تا کجا می خواهیم برویم را الان نمی‌توانم بیان کنم.

سرمربی پیکان در مورد تعطیلات لیگ برتر خاطرنشان کرد: تعطیلات فقط مربوط به مقطع فعلی نیست بعد از برگزاری سه بازی پیش رو بار دیگر یک ماه لیگ تعطیل می‌شود این وضعیت سال قبل هم وجود داشت. وقتی برنامه را دیدم سه چهار روز روی این مسئله تمرکز کردم و پیشنهاداتی را ارائه دادم. قرار بود سال قبل در نیم فصل هم تعطیل شویم که گفتم وقتی این همه تعطیلی وجود دارد دیگر نیم فصل معنا نمی‌دهد به هر حال آنها خواسته ها و برنامه های تیم ملی را هم دارند اما باید باشگاه ها هم شرایطشان در نظر گرفته شود در کل این مسئله برای همکاری بیشتر اجتناب ناپذیر است.

 

کد خبر : ۴۱۴۸۹۶