خبرگزاری کار ایران

برانکو: صحبتی با سروش رفیعی نداشتیم / با وجود نبود ملی‌پوشان به سایر بازیکنانم اعتماد دارم

سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین امروز (سه‌شنبه) تیمش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هرچیز باید بگویم که خوشحال هستیم که در آغاز تمرینات با جانبازان دفاع مقدس ملاقاتی داشته باشیم. آنها با جان خودشان از کشورشان حفاظت کردند. کشور من کرواسی هم برای استقلال خودش جنگید و من شرایط آنها را درک می‌کنم. فرصت خوبی بود و این جانبازان بیهوده جان خود را تقدیم وطن شان نکردند. تمام این راحتی و رفاه ایران را مدیون جانفشانی آنها هستیم.

او در مورد جام حذفی گفت: : در مورد جام حذفی باید بگویم بدون ملی پوشان هستیم اما به سایر بازیکنانم اعتماد دارم. شرایط غیر منتظره در جام حذفی ممکن است پیش بیاید و من در ابتدای فصل گفتم که در هر سه جام می‌خواهیم مدعی باشیم. با تمام احترامی که برای حریف قائل هستیم می‌خواهم که پیروز شویم و به مرحله بعدی صعود کنیم. به بازیکنان موجودمان اعتماد دارم و یک لحظه هم به آنها شک نمی‌کنم و مطمئنم آنها به بهترین شکل بازی خواهند کرد. این اولین مرتبه ای است که بازیکنان ذخیره ما باهم بازی می‌کنند اما دلیلی برای نتیجه نگرفتن ما نخواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد فرصت دادن به جوانان تیمش در جام حذفی گفت: به بهترین بازیکنان مان فرصت می‌دهیم و جوانان خوب هم داریم.

وی در مورد اینکه بین فوتبال بد و نتیجه خوب یا فوتبال خوب یا نتیجه بد کدام را انتخاب می‌کند، گفت: همیشه نتیجه مهم‌ترین گزینه است و فقط برد در خاطرات می‌ماند و زیبایی‌های بازی در خاطرات نمی‌ماند اما باید به زیبایی بازی کنیم که نتیجه‌اش هم در خاطره ها بماند. مثلا بازی با سپاهان در کنار یک نتیجه عالی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما همیشه این شرایط فراهم نیست. زندگی ما از فوتبال می‌گذرد و همین بردها به تیم اعتماد به نفس می‌دهد و همیشه تلاش می‌کنیم بازی مان هم به زیبایی نتیجه باشد مثل بازی با سپاهان.

وی در خصوص مربیانی که دو، سه بازیکن در تیم ملی داشتند اما حاضر به بازی در جام حذفی نشدند اما پرسپولیس با 6 بازیکن در تیم ملی حاضر به بازی در جام حذفی شده، گفت: بله همین‌طور است. من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و هیچ شکی به کیفیت بازیکنانم ندارم به همین علت ما در جام حذفی شرکت خواهیم کرد.

برانکو در مورد شایعه مذاکره با سروش رفیعی و صحبت با امیر قلعه نویی گفت: خوشحالم که با قلعه‌نویی دوست هستم و ما دوستان بزرگ و رقبای بزرگی برای هم هستیم. صحبتی با سروش رفیعی نداشتیم و به دوست و رقیبم تراکتورسازی احترام می‌گذارم و فعلا این بازیکن با تراکتورسازی قرارداد دارد نمی‌دانم با فولاد خوزستان هم این بازیکن هم قرارداد دارد یا نه.

برانکو در مورد جذب اشکان دژاگه گفت: فعلا فهرست تیم ما پر است و باید در نیم فصل ببینم که شرایط چگونه است. دژاگه در بوندس لیگا بازی کرده و بازی های بین المللی زیادی داشته و بازیکن خوبی است اما موضوع این است که این بازیکن در چه وضعیتی هست. 

وی در مورد علمکرد شجاع خلیل زاده در بازی با سپاهان گفت: شجاع خلیل زاده بهترین مدافع تیم سپاهان در آن بازی بود و ما خیلی خوب بودیم و اجازه ندادیم در خط دفاع شان نفس بکشند. شجاع می‌خواهد در سپاهان بماند و بهترین بازی‌اش را برای این تیم انجام می‌دهد و آنطور که او را می‌شناسم او یک ورزشکار واقعی است و در تراکتورسازی هم با حداکثر توانش بازی کرده اما ما عملکرد خوبی داشتیم و آنها تحت فشار بودند.

وی در مورد برنامه‌هایش برای حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: زود است در مورد این مساله صحبت کنیم. خیلی سخت بازیکنی می‌توان پیدا کرد که فقط در آسیا بازی کنند یا خیلی گران هستند یا برای 6 بازی به یک تیم نمی‌ آیند.

برانکو در خصوص شرایط رامین رضاییان گفت: رضاییان بازیکن پرسپولیس است و من هم به ایشان و سایر بازیکنان گفته‌ام همه مربیان، بازیکنان خوب را دوست دارند. رامین رضاییان به تیم ما آمد اما در مجموع 8 یا 9 جلسه تمرین با ما داشته است. او 8 جلسه تمرینی با ما بود و دوباره یک ماه به خاطر حضور در اردوی تیم ملی غایب است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از طرف دیگر ما خط دفاعی با ثبات و محکمی داریم که 2 گل در 7 هفته دریافت کرده است. طبیعی است تیمی که خوب کار می‌کند، تغییراتی نخواهد داشت. حالا اینکه رضاییان چه زمانی برای پرسپولیس بازی کند را در آینده خواهیم دید.

برانکو در مورد سالگرد هادی نوروزی و اینکه در کپور چال خواهد بود یا نه گفت: باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرد. باشگاه تصمیم مقتضی را در این مورد خواهد گرفت.

 

کد خبر : ۴۱۴۶۳۸