خبرگزاری کار ایران

عضو شورای فنی کشتی آزاد در گفت‌وگو با ایلنا:

سرمربی تیم ملی کشتی جوانان هفته آینده معرفی می‌شود/ بعد از رقابت‌های جهانی، کمک‌‌ مربی‌های طلایی بررسی خواهند شد

حمیدی می‌گوید: یکی از سوالات اصلی شورای فنی بعد از معرفی گزینه‌های پیشنهادی این بود که چرا طلایی گزینه‌های تکراری را معرفی کرده است.

حسن حمیدی، عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص دستیاران محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: محمد طلایی، گزینه‌های خود را برای تکمیل کادر فنی معرفی کرد و بعد از بحث بر سر گزینه‌های معرفی شده، به این دلیل که رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی نزدیک است گزینه‌های معرفی شده پذیرفته شدند.

او ادامه می‌دهد: یکی از سوالات اصلی شورای فنی بعد از معرفی گزینه‌های پیشنهادی این بود که چرا طلایی گزینه‌های تکراری را معرفی کرده است و در ادامه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به نکاتی چون آشنایی این دو مربی با کشتی‌گیران و حریفان آنها و تجربیات مشترکی که این مربیان با طلایی داشتند اشاره کرد و اعضای شورای فنی تصمیم گرفت تا مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی به این مربیان فرصت بدهند و پس از آن در مورد عملکرد آنها بازبینی خواهد شد.

حمیدی به تعداد مربیان معرفی شده اشاره و خاطرنشان می‌کند: امیر توکلیان و علی اکبر دودانگه به کادر فنی تیم ملی اضافه شدند و در این بین تنها یک جای خالی در کادر تیم ملی باقی می‌ماند. محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد باید یک مربی برای اوزان سنگین وزن، به شورای فنی معرفی کند.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در مورد انتخاب سرمربی‌های تیم‌های پایه می‌گوید: با توجه به کارنامه غلام محمدی، شورای فنی او را به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان منصوب کرد و هفته آینده هم سرمربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد انتخاب خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۱۴۳۷۵