خبرگزاری کار ایران

مدیر روستا: تیم‌ها با ترس و دلهره مقابل ما قرار می‌گیرند/ توانایی شکست روسیه را داریم

مدیر روستا گفت: تیم‌ها بعد از اینکه ما برزیل را شکست دادیم با ترس و دلهره‌ مقابل ما قرار می‌گیرند.

علی اصغر مدیر روستا، بازیکنی که در جام‌جهانی 1992 عضو تیم ملی داخل سالن ایران بود، در مورد بازی شب گذشته ایران مقابل پاراگوئه به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازیکنان ما از همه لحاظ نسبت به بازیکنان پاراگوئه برتری داشتند. پاراگوئه‌ای‌ها هم تمام تلاششان را تا ثانیه‌های پایانی بازی انجام دادند اما خوشحالم که این بازی در نهایت به سود تیم ملی ایران به اتمام رسید.

وی ادامه داد:‌ پاراگوئه دفاعی بازی کرد و این طبیعی است که تیم‌ها بعد از اینکه ما برزیل را شکست دادیم با ترس و دلهره‌ مقابل ما قرار می‌گیرند.

مدیر روستا در مورد تیم روسیه، حریف ایران در نیمه نهایی گفت: روسیه تیم بسیار خوبی است و لیگ پویایی دارد. روسیه در فوتسال صاحب سبک است اما ما اگر برخی اشتباهات را انجام ندهیم برد روسیه دور از انتظار نیست. بازیکنان ما توانایی شکست روسیه را دارند و می‌توانند به فینال برسند.

روسیه در ضربات ایستگاهی کار کرده است در حالی که تیم ملی ایران گل‌های زیادی از روی ضربات ایستگاهی دریافت کرده است، مدیر روستا در اینباره گفت:‌ همانطور که گفتم روسیه لیگ حرفه‌ای و پویایی دارد و روی این تاکتیک‌ها کار کرده است. کادر فنی حتما روی این موضوع کار می‌کند و تک تک بازیکنان روسیه را آنالیز می‌کند. بازیکنان ما تاکتیک‌پذیر هستند و من فکر می‌کنم توانایی این را داریم که به فینال صعود کنیم.

 

کد خبر : ۴۱۳۸۴۴